|
Auteur: |
|
|
Dusch. Verdere info nog niet bekend. Er zullen wel meer bands bij komen, het is een fest. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
waco jezus is leuk! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
waco heerst! een van de coolste dm bands ever hehe [Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-01-2009 19:52] Fuck the world and fuck you |
|
deze tour was al een tijdje bekend, helaas helemaal in Drachten, ben benieuwd wat er omheen geboekt gaat worden |
|
erg jammer ja. laatste keer was laaang geleden in baroeg, was vette show toen. Fuck the world and fuck you |
|
Er kwamen als het goed is nog 3 bands mee met Waco Jesus. |
|
quote: Is er al wat bekend over houten deathfest dan?? [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 21-01-2009 0:25] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
w8 maar, dat word binnen nu en 2 weken bekend gemaakt. Iig 2 dagen, vrijdag 24 april en zaterdag 25 april |
|
Roadburn geen kaartje voor kunnen krijgen, dus houten it word. Goed bevallen vorig jaar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik weet zeker dat mensen met een Roadburn kaartje hier ook heen willen, haha, check de topvrienden op www.myspace.com/houtendeathfest, dan weet je de line-up grotendeels al, allen exclusive natuurlijk. Verder on topic: iemand enig idee of er meer shows in NL komen? |
|
Volgens mij is dit de enige show |
|
BEERDRINKING SCUMGRINDING EUROPE TOUR 2009" 27 maart @ Iduna, Drachten met: WACO JESUS (US) SACRIFICIAL SLAUGHTER (US) INSURRECTION (S) COTE D’AVER (NL) Drachten en Rotterdam volgens de Waco Jesus my space www.myspace.com/wacojesus www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ah, de 26e dus in Baroeg, das op een donderdag. |
|
helemaal vet, verdomd goed voorprogramma zeg, ik ben zeker aanwezig |
Index / Concerten |