|
Auteur: |
|
|
Iedereen weet dat de muppets van muziek houden. Je heb natuurlijk woesteling Animal op drums, Rowlf the Dog op piano, de kalende Saxofonist Zoot en de aandoenlijke would-be entertainer/zanger Fozzie Bear, als keer op keer mislukkende variété-artiest. Dat ze ook wel van een steviger stukje muziek houden, dat wisten jullie vast nog niet. Ze spelen namelijk in deze video een vrolijk moppie getiteld Mutant Christ van de Canadese Technical Death Metal-band Cryptopsy. Niet echt mijn ding, trouwens. Maar de anders zo verlegen laboratorium-assistent Beaker gaat juist helemaal los op zang en blijkt een verrassende lage death growl in huis te hebben. Animal geselt ondertussen zijn drumstel dat het een aard heeft. Nog meer muppetmetalvideos via mijn WEBLOG Als je zelf leuke metal weet die wordt uitgevoerd door nogal onwaarschijnlijke artiesten, post dan ook even een berichtje. |
|
Hier kunnen de ontdekkingen van Hypnos ook in gepost worden |
|
Die is zeker geniaal |
|
Die is epic! |
|
Dan mag deze natuurlijk ook niet ontbreken: |
|
signature |
|
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
blijft allemaal schitterend Hier exxxtreem blije Dying Fetus: http://www.youtube.com/watch?v=bIJEyGYV0eM [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-01-2009 23:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@SQT: die is inderdaad erg grappig & goede parodie. Ook knap gemaakt. Er staan zat van dit soort filmpjes op Youtube, maar bij veel is het knip & plak werk helaas bedroevend. Filmpjes worden beter naarmate je cartoonfiguren ziet die ook echt lipsynchroon zingen en op de maat hun instrument bespelen. Kwestie van strak monteren. Hier nog eentje van ruimtewezen Alf, uit de melige jaren 80 comedy: Exhumed - Death Walks Behind You |
|
quote: das een andere signature |
|
En natuurlijk de klassieker Mahna Mahna, wie kent hem niet, de rockversie: |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
waarom niet signature |
|
Muttafuckin' Bert en Ernie draaien hun hand ook niet om voor een aardige gangsterrap. Een van de leukere... |
Index / Heavy Metal |