|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vooral die laatste zin klinkt behoorlijk big brother-achtig. Oud Vuil. |
|
quote: Haha, vast . Ik krijg er bijna spijt van dat ik nooit Big Brother gekeken heb, ik snap je opmerking niet . |
|
ik zat er al aan te denken over hoeveel ruimte al die gesloten topics in beslag namen, volgens mij is het een goeie zet, het zal ook ZM nog wat overzichtelijk maken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: hehheh, ik bedoel niet de serie, ik bedoel big brother van orson welles. Omdat het allemaal onzin-topics betreft, die niet meer bekeken zullen worden en weinig tot geen relevante informatie bevatten, wordt dit niet als verlies beschouwd. ik bedoel dat deze zin van U zo " overheidsachtig" aandoet. Oud Vuil. |
|
quote:George Orwell . |
|
quote: Haha, ok . Zolang het maar duidelijk is wat er staat . Het gaat erom dat moderators zich niet voor kunnen stellen dat nog ooit iemand die topics in zou willen kijken. |
|
quote: verrek zeg, hoe kom ik nou weer op orson welles, wie is dat dan? gaaffhh, ouwe hersens. Oud Vuil. |
|
quote:het boek heet 1984, niet big brother oo sorry, on topic Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
nu effe mijn kans grijpen om nog eens de topic "zeg wat over je voorganger" door te nemen, was best wel geinig soms en laat het aanvulverhaal alstublieft staan, die is zooooo leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Voor dit soort reacties is dit topic dus. |
|
*schop* |
|
goed idee, is het een idee om in dit topic ff te vermelden welke topics eraan gaan? |
|
quote:Staat dat er niet al dan? |
|
Ik vind deze schoonmaak actie een goed iets. Laat mensen inderdaad kenbaar maken wat absoluut moet blijven staan van de te "deleten" topics, maar de rest kan weg. Neemt alleen maar ruimte in beslag. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
De oude reactiestiltetopics ondergaan uiteraard ook hetzelfde lot als de huidige lultopics. |
|
*kick* Bij nader inzien staat 1 op de 4 posts in deze topics onderhand . |
|
Tijd om de boel leeg te gooien dus. |
|
Nieuwe topics in het lijstje: Wie/wat haat je part x Pas Aangeschaft part y Bijnamen van ZM'ers Enter the Flame Cage Bezwaren welkom en in dit topic . |
|
Goed zo! Weg met die troep. Die zooi verliest zijn waarde al binnen 1 dag dus niemand zal er mee zitten! |
|
Toch wel zonde van die reactiestilte topics Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Jahaa. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3306 Wat vinden de ZM'ers: mag deze weg of moet hij bewaard blijven? |
|
van mij mag ie weg I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
donder maar weg Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Prima. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |