|
Auteur: |
|
|
De eerste band van de avond komt uit Belgiƫ, genaamd Poison my Blood, voor een stevige mix tussen hardcore en metal met flink wat progressieve elementen erdoorheen gesmeten. De 2e band van de avond is Chiraw, afkomstig uit Almelo. Chiraw speelt een mix tussen Metalcore en Thrash Metal.,Melodische Metal met gave krijsen en heuse cleane zang. De afsluiter van de avond zijn niemand minder dan Cliteater. Dit 4 koppige Grindcore/Death Metal monster speelt snelle, maar ook groovende Grindcore, gemixt met de lompste elementen van Death Metal. De lage putgrunt en de castratenscreams zullen je samen met lompe riffs en blastbeats om de oren vliegen. Cliteater heeft al door Amerika getoerd en op grote festivals gestaan, zoals Party San (DE) en Maryland Deathfest (USA). Dit is tevens de eerste Nederlandse Cliteater show sinds 8 maanden!! Dit vind uiteraard allemaal plaats in het gryphus te Vierlingsbeek. Om 20.30 uur gaat de zaal open en om 21.00 zal de eerste band gaan spelen. En dit allemaal voor maar 6 euro. Jongeren onder de 20 jaar kunnen voor 4 euro naar binnen. Dit mag je absoluut niet missen! www.myspace.com/cliteater www.myspace.com/chiraw1 www.chiraw.nl www.myspace.com/poisonmyblood Voor de hyvers: www.beukfeest.hyves.nl www.gryphus.hyves.nl www.gryphus.nl [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 21-01-2009 19:52] |
|
Vierlingsbeek???? ligt t aan mij of zijn er meer die niet weten waar dat ligt. Cliteater is wel gaaf |
|
vette shit, en ook nog in de buurt! |
|
quote: Bedankt, heb het veranderd. En @ tammi en unique leader: Ik ben in 2007 vrijwilliger geworden en na 2 jaar ben ik in februari 2008 begonnen met Metalconcerten, nu dus beukfeesten geheten. Vierlingsbe(u)ek weer eens op de kaart zetten. Word in ieder geval een gaaf feestje |
|
Hallo allemaal, Allemaal de carnaval overleeft? Ja, heel goed. Want volgende week zaterdag, 7 maart, is het weer tijd voor Beukfeest, deel 4 alweer. Ik zal jullie het persbericht besparen (wil je hem toch lezen, ga dan naar www.gryphus.nl), de bands die spelen zijn: Cliteater (Death Metal/Grindcore) Chiraw (Moderne Metal) Poison my Blood (Hardcore/Metal) We hebben daarnaast ook erg goed nieuws, er komen Beukfeest shirts, als alles volgens plan verloopt hebben we 7 maart Beukfeest shirts. De shirts zullen komen in de maten: S,M,L,XL en in Girlie maten: M,L We zijn nog even aan het denken over de prijs, maar die laten we jullie allemaal zo snel mogelijk weten. Hier is het design: Voorkant (Beukfeest logo) Achterkant (Ik kom hier voor mijn rust) Dus 7 maart is JC Gryphus the place to be!! Adres info: www.gryphus.nl www.gryphus.hyves.nl Groeten, De beukcommissie |
|
quote: cliteater staat binnenkort ook weereens in Arnhem op de planken. |
|
Morgen, hell yeah |
|
Poison my Blood was kut. Van Chiraw had ik meer verwacht dan dat ze lieten zien, maar slecht was het niet. Cliteater heerst, het was niet te zien dat ze er 10 maanden tussenuit zijn geweest. Gaaf avondje |
Index / Concerten |