|
Auteur: |
|
|
Eindelijk!!!! VELES - NIGHT OF THE BARE MOUNTAIN op VINYL!!!!!! Lekker gelimiteerd en gelukkig al bijna uitverkocht. |
|
joepie!!!!!!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Sorry.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: *slaapt knus mee* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dus binnenkort massaal te verkrijgen op e-gay! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
whaaaaa ik ken het helemaal niet (komt niet vaak voor, maar ook ik laat wel eens een steekje vallen) wat is het voor soort band? |
|
hmm, veles is wel ok, doet me denken aan de oude graveland. maar idd het zal wel weer snel voor veel $ te koop staan op e-gay |
|
quote: Veles is wel ok? VELES IS WEL OK? VELES IS GOVERDOMME GENIAAL!! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
achja.. ik zal het eens wat beter luisteren. heb de laatste tijd zoveel voor mijn kiezen gekregen. |
|
quote: Ik denk niet dat jij er ook maar IETS zal aanvinden. Veles is wel goed, ERG hatelijk. Maar ook erg rauw. En van 'Black Hateful Metal' zijn de demo-opnamen inderdaad het best. Het gaat hier om Poolse (dare I say the word) NSBM van de skinhead Blasphemous (en fikse hulp van Rob Darken van Graveland). Maar volgens mij wou de topicstarter gewoon ff zeggen dat-ie blij is met z'n stuk vinyl. Nou ja, fijn voor hem. |
Index / Heavy Metal |