|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jep, klopt, check http://www.zwaremetalen.com/nieuws/454.html |
|
alleen in de Baroeg dus maar?? zooooo ver ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Tja Oh, ik heb van Amenta records gehoord dat Thy Withering Orchard ook weer gaat optreden! |
|
quote: gaaaff op Wacken zei hij heel wat anders maar het zou geweldig zijn, dan zou ik nog wel naar Rotterdam willen reizen, als OOK Thy Withering Orchard komen optreden!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Bestaat Amenta dan nog? Ik dacht dat die hun hele bedoeling opgedoekt hadden? Maar het feit dat OT zo weinig speelt is dat hun drummer (Martin) in Zuid-Duitsland woont. 1 keer in de 2 weken komt hij naar Nederland om te repeteren. Daarbij komt ook nog dat OT alleen maar op zaterdagen kan spelen om die reden.. Tsja.. en dan vallen er al veel potentiële optreeddata af... |
|
Pim hier van O.T. Wat Michiel zegt klopt ten dele. Het feit dat onze drummer in Duitsland woont maakt het er niet makkelijker op. Anyway, ik ben op dit moment bezig om een minitourtje op te zetten met Whispering Forest uit Estland. Een band die zeer de moeite waard is. Ze spelen een mix van, laten we zeggen, My Dying Bride en Tristania. Hopelijk spelen we dan van 10 t/m 13 oktober op diverse plaatsen in Nederland. Zodra er meer bekend is krijgen jullie dat te horen. Als klap op de vuurpijl wordt zondag 13 oktober een echte Doomdag met 5 bands en DJ's. |
|
HA! Doomsday celebration! Happy doomsday to you..happy doomsday tó you.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-08-2002 11:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Graag in Apeldoorn! Ach ietsje verder wil ik ook wel reizen voor OT. Ik wil de Baroeg ook wel eens van binnen zien dus. |
|
Vers van de pers voor alle geïnteresseerden. Vrijdag 11 oktober Officium Triste + Whispering Forest (Estland) Atak Enschede Zaterdag 12 oktober wordt aan gewerkt Zondag 13 oktober Dutch Doom Dag met The Plague of Gentlemen (Bel) Officium Triste Whispering Forest (Est) Pantheïst (Bel) Baroeg Rotterdam aanvang 15.00 uur |
|
Klopte het dat Hills of eternity ook eerst zou spelen ? |
|
Je bedoelt op die doomdag?? Ik organiseer die dag en via iemand die bij baroeg werkt heb ik wel gehoord dat zij ook wilde spelen, maar ik had op dat moment het programma al vol, dus gaat dat niet door. Misschien een andere keer. |
|
Ah zo .. nou .. Hills of Eternity bestaat niet meer nu .. |
|
even een vraagje voor der_pim in de roddel die ik heb opgevangen dat my dying bride + anathema naar apeldoorn zouden komen, ving ik ook op dat jullie daar ook bij zouden zijn. is dit waar of zijn er enige speculaties actief (die naar alle waarschijnlijkheid toch niet naar buiten mogen worden gebracht )? hmz die laatste zin maakt dit een nuttige vraag Je moeder. |
|
Voor de mensen die Pantheist nog niet kennen: http://artists.mp3s.com/artists/350/panthest.html Vette doom uit Belgie. Hun website: http://www.doom-metal.com/pantheist/ bub |
|
quote: is dit echt waar??? kan Der_Pim dit bewestigen ... ?? daar zou ik namelijk zowiezo bij zijn (vergeeg de eventuele kromheid van dit bericht. ik heb net met een klein groepje mensen een 50 Liter bier fust op) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik denk dat Der_Pim als zanger van 1 van de bands die daar spelen het wel zeker weet. Tof trouwens dat OT 11 oktober in Atak speelt. Dan kan ik 13 oktober ook gewoon naar Pain of Salvation in Zwolle gaan. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 31-08-2002 16:15] |
|
Optreden in Atak is bevestigd, dus dat gaat gewoon door. Over het gebeuren in Apeldoorn heb ik niets gehoord. Ik kan dus geen zinnig woord daarover zeggen. Uiteraard zouden wij wel graag met die bands het podium delen. |
|
quote: kan ik me voorstellen hmz... dat is wel jammer, dus dat concert begint steeds meer te lijken op een vage roddel ergens in de verte Je moeder. |
|
Ach boeiuh MDB toch al vaak genoeg gezien. Het belangrijkste is dat Officium Triste eens gezien word. Noteer dus 11 oktober Enschede in je agenda. Ik rij! |
|
quote: Argh fuck ik lees dit nu pas !!! Heerschend ! Ik ga daar zwaar aanwezig zijn (herkenbaar aan bierpul voor zijn bierbuik) |
|
quote: [OT] Ik had al zo'n vermoeden.... Wingzz zou misschien met hun gaan optreden (package idee), maar daar trokken ze zich plotseling uit terug..Jammer zo net na demo-opnames... [/OT] |
|
quote: [OT] Ach .. het spookte al langer in de band. Één voordeel de drummer en de zanger hebben nu meer tijd voor Covered in Ashes. |
|
quote:Dat zou te gek zijn!! Is meteen erg goede reclame |
|
quote: [OT] Ieder nadeel heb z'n voordeel Heeft hun bassert geen interesse....?? [/OT] |
|
Hmm tja idd .. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |