|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
1 maand lang voor 15 euro naar Elsrock? Dat kan! Profiteer nu van deze actie, anders betaal je namelijk 25 euro. Dus beslis snel, en maak gebruik van deze actie. Er volgen nog grote namen. Voorverkoop Elsrock begint op 1 februari. Hou daarom de website in de gaten! www.elsrock.nl De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
Damn, een festival van 1 maand lang? dat houdt toch niemand vol... |
|
|
|
Sorry foutje van mij, Dus voor maar €15,00 naar Elsrock. De gehele maand februari deze aanbieding. Binnenkort hier meer over op de Elsrock site. Ook worden er binnenkort meer bandnamen bekend gemaakt. Info www.elsrock.nl De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
Alleen als ik de BOB ben... |
|
Van de site: Beste Rockers, Het is weer een feit! De 5e editie van Elsrock zal plaatsvinden op 29 augustus 2009. Zorg dat je erbij bent! Om maar met de deur is huis te vallen hebben we alvast 5 bands geboekt. Mucky Pup (special reunion show) Tankard Action in DC The Butcher GenerC Blijf de website in de gaten houden om op de hoogte te blijven van nieuwe boekingen. Want wij blijven natuurlijk niet stilzitten. Hmmm... als alles meezit zit ik dat weekend in Engeland :D Dus maar weer een jaartje Elsrock missen [Dit bericht is gewijzigd door Blair Witch op 22-01-2009 11:52] |
|
Adolf Hitler, a dangerous man, I heard he got caught with his dick in his hand! What? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
quote: Waarom staat dit niet op de website van Elsrock? |
|
De thrashmetalformatie SODOM is toegevoegd aan de line-up van Elsrock. Dus is €15,00 wel spotgoedkoop. De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
Oeh, wordt steeds leuker dat lijstje! Boeiender |
|
quote: |
|
Nou en! We gaan er heen, Sodom!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nou en? Pff ik wil dat nieuwsbericht op de frontpage updaten maarja als het nergens staat behalve op het forum is dat niet handig. |
|
De berichten van de voorverkoop, en Sodom bij de line-up is vandaag door de organisatie bevestigd. Helaas is onze website nog onder constructie, maar zal vanaf volgende week weer online zijn. Dus Mayo, het verhaal van de voorverkoop en Sodom kunnen op de frontpage. Een banner is in aantocht, overleggen we nog wel. Alvast bedankt De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
Komt er dan weer een nieuw topic? |
|
quote: kan geregeld worden hoor Maar Lankamp..... dit is wel een hele gave toevoeging!!!!!!! |
|
quote:Nice |
|
Ondanks al het geouwehoer over vergunningen en vloekverboden is de voorverkoop van Elsrock gisteren toch gewoon begonnen. Van 1 februari tot 1 maart voor €15,00 een kaartje. Deze week nog een nieuwe naam erbij. info:www.elsrock.nl : De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
Wederom zijn er 2 bands toegevoegd aan de line-up van Elsrock. Flotsam and Jetsam en Martyr zullen hun (helse)kabaal over het gereformeerde stadje laten horen, zoals de gemeenteraadsfractie van de SGP zo mooi wist te formuleren. Info www.elsrock.nl De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
Gaaf, Flotsam! En Jetsam ook nog! En vast niet de Canadese Martyr he? |
|
Vette poep, zeker aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
volgens de website van elsrock wel de canadese |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: JAWEL!! De baggervette techdeath band. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |