|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Destruction wordt overigens vervangen door Artillery! |
|
Ja, meneer Schmier vond het logo van Destruction te klein op de flyer (ze wilden geen supportband zijn van Sodom), dus ze spelen niet |
|
Wat een eer voor zo,n Zuiplap, die geen maat kon houden op zijn drumstel en drinken. |
|
Erg gave line up! Jammer van Destruction, maar ik zie toch liever Artillery!! Proberen hier bij te zijn. |
|
quote: +1 ja, 2dagen op rij Tankard...eerst in Oberhausen en de dag erna in Zwolle |
|
quote: Hopelijk zie je ze deze keer wel. Maar is dit de Paradox van de plaat Heresy? Erg gave plaat namelijk! |
|
quote: Vandaar twee keer, effe schade inhalen Paradox ken ik alleen van naam. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-01-2009 19:54] |
|
Vet, Assassin! Bareuh... |
|
quote: + 1, ze zouden eigenlijk alleen maar Onkel Tom moeten laten spelen: "Schnapps, das war sein letztes Wort" [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-01-2009 21:15] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jammer dat protectors nooit in nederland te zien zijn. Tenminste, ik heb het nog nooit gelezen ofzo. Eigenlijk de enige band van die line up die me echt gaaf lijkt om een keer te zien, alhoewel het natuurlijk niet echt protector is, maar toch. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Oeh, Paradox moet je zeker even checken, erg vette band! En sie joe in swolle! Boeiender |
|
quote: Ik heb zojuist effe een aantal nummers op Myspace beluisterd en dit klonnkt zeker niet verkeerd En we doen wel een de dag erna in Zwolle. |
|
Denk wel dat ik daarbij ben, jammer van dat voorval, maar Artillery is ook zupah natuurlijk. En uhm, hoe doen jullie dat met kaartjes? [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 25-01-2009 18:51] |
|
goed nieuws!!! DESTRUCTION speelt toch |
|
quote: DESTRUCTION Back On The Bill For 'Chris Witchhunter Tribute Concert' - Feb. 10, 2009 After a "long and intense conversation" with his "old buddy" Thomas "Angelripper" Such (bassist/vocalist of veteran German thrashers SODOM), DESTRUCTION vocalist/bassist Marcel "Schmier" Schirmer has announced that his band is back on the bill for the "Chris Witchhunter Tribute Concert", which is scheduled to take place on Saturday, April 11, 2009 at Turbinenhalle in Oberhausen, Germany. The event will honor late SODOM drummer Chris Dudek (a.k.a. Witchhunter) and will feature additional performances by SODOM, TANKARD and ASSASSIN, among many others. Nice |
|
Mooi! Maar betekent dit dat Artillery niet meer komt? Hun zie ik toch wel liever eerlijk gezegt. En sic, hoe heb jij de kaarten besteld? |
|
quote: Ik hoop inderdaad dat Artillery ook nog speelt ja. Ik heb de kaarten bij een busmaatschappij hier in het dorp gekocht. Die printen rechtstreeks kaarten uit voor concerten in het buitenland. Neem effe contact op met: http://www.litax-reizen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=100&Itemid=201 Mocht dit niet lukken, dan kan ik wel wat voor jou regelen. |
|
Oke, bedankt! |
|
Gebruik je dat e-mail adres dat in je profiel nog? Anders voeg ik je wel toe op msn. |
|
Jup! |
|
@MH, het kaartje kost €37,95. |
|
Volgende week alweer! |
|
AANWEZIG!!! |
|
Kan iemand me aan een tijdschema helpen? |
|
Sodom was afgelopen vrijdag in Leer erg gaaf! Ben er in Oberhausen helaas niet bij, maar zal aldaar een nog gaver feestje worden, dat moet wel! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 06-04-2009 16:36] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |