IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Chris Witchhunter Tribute Concert, 11 April 2009, Oberhausen Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-01-2009 16:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Destruction wordt overigens vervangen door Artillery!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-01-2009 18:55 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja, meneer Schmier vond het logo van Destruction te klein op de flyer (ze wilden geen supportband zijn van Sodom), dus ze spelen niet

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 22-01-2009 19:06 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Het zat anders:
Van hun website
quote:
"To cut down rumors about the cancellation of the Chris Witchhunter tribute show, we need to speak out the truth about the non-professional behavior of the so-called 'promoter.'

"DESTRUCTION agreed to play for free, without any of the normal demands on this charity event, the only demand was a professional poster. After that the wanna-be-promoter took the band off the bill. No communication with the band or the agency, nothing!

"This decision was beyond the band's control and will only hurt the fans and Chris' relatives.

"As a matter of respect for our dead friend, we will not fight this senseless decision in public. The event is a good thing for Chris and his family. Chris would turn over in his own grave after such a stupid act. DESTRUCTION apologizes for this brainless decision of this wanna-be-promoter. Support Chris and his relatives!"

Jammer, geen Destruction door zoiets stoms. Maar goed, Artillery is ook erg gaaf, ik ga hier proberen bij te zijn.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 22-01-2009 19:40 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Wat een eer voor zo,n Zuiplap, die geen maat kon houden op zijn drumstel en drinken.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-01-2009 19:46 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Erg gave line up!
Jammer van Destruction, maar ik zie toch liever Artillery!!
Proberen hier bij te zijn.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-01-2009 19:49 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 19:46 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Erg gave line up!
Jammer van Destruction, maar ik zie toch liever Artillery!!

+1 ja, 2dagen op rij Tankard...eerst in Oberhausen en de dag erna in Zwolle

Moordlustige Hamster
Posted 22-01-2009 19:51 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 19:49 schreef 6sic6 het volgende:
+1 ja, 2dagen op rij Tankard...eerst in Oberhausen en de dag erna in Zwolle

Hopelijk zie je ze deze keer wel.

Maar is dit de Paradox van de plaat Heresy? Erg gave plaat namelijk!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-01-2009 19:53 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 19:51 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Hopelijk zie je ze deze keer wel.

Maar is dit de Paradox van de plaat Heresy? Erg gave plaat namelijk!

Vandaar twee keer, effe schade inhalen
Paradox ken ik alleen van naam.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-01-2009 19:54]

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-01-2009 20:02 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Vet, Assassin!

Bareuh...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-01-2009 21:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 19:40 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Wat een eer voor zo,n Zuiplap, die geen maat kon houden op zijn drumstel en drinken.

+ 1, ze zouden eigenlijk alleen maar Onkel Tom moeten laten spelen:
"Schnapps, das war sein letztes Wort"

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-01-2009 21:15]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-01-2009 23:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Jammer dat protectors nooit in nederland te zien zijn. Tenminste, ik heb het nog nooit gelezen ofzo. Eigenlijk de enige band van die line up die me echt gaaf lijkt om een keer te zien, alhoewel het natuurlijk niet echt protector is, maar toch.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-01-2009 12:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2009 19:53 schreef 6sic6 het volgende:
Vandaar twee keer, effe schade inhalen
Paradox ken ik alleen van naam.

Oeh, Paradox moet je zeker even checken, erg vette band!

En sie joe in swolle!

Boeiender

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 23-01-2009 14:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 12:56 schreef MR. N het volgende:
Oeh, Paradox moet je zeker even checken, erg vette band!

En sie joe in swolle!

Ik heb zojuist effe een aantal nummers op Myspace beluisterd en dit klonnkt zeker niet verkeerd

En we doen wel een de dag erna in Zwolle.

pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 25-01-2009 18:47 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Denk wel dat ik daarbij ben, jammer van dat voorval, maar Artillery is ook zupah natuurlijk.
En uhm, hoe doen jullie dat met kaartjes?

[Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 25-01-2009 18:51]

mokka
Usericon van mokka
Posted 10-02-2009 20:19 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

goed nieuws!!!
DESTRUCTION speelt toch

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-02-2009 22:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 20:19 schreef mokka het volgende:
goed nieuws!!!
DESTRUCTION speelt toch

DESTRUCTION Back On The Bill For 'Chris Witchhunter Tribute Concert' - Feb. 10, 2009

After a "long and intense conversation" with his "old buddy" Thomas "Angelripper" Such (bassist/vocalist of veteran German thrashers SODOM), DESTRUCTION vocalist/bassist Marcel "Schmier" Schirmer has announced that his band is back on the bill for the "Chris Witchhunter Tribute Concert", which is scheduled to take place on Saturday, April 11, 2009 at Turbinenhalle in Oberhausen, Germany. The event will honor late SODOM drummer Chris Dudek (a.k.a. Witchhunter) and will feature additional performances by SODOM, TANKARD and ASSASSIN, among many others.

Nice

Moordlustige Hamster
Posted 10-02-2009 23:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Mooi! Maar betekent dit dat Artillery niet meer komt? Hun zie ik toch wel liever eerlijk gezegt.
En sic, hoe heb jij de kaarten besteld?

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-02-2009 23:52 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 23:50 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Mooi! Maar betekent dit dat Artillery niet meer komt? Hun zie ik toch wel liever eerlijk gezegt.
En sic, hoe heb jij de kaarten besteld?

Ik hoop inderdaad dat Artillery ook nog speelt ja.
Ik heb de kaarten bij een busmaatschappij hier in het dorp gekocht. Die printen rechtstreeks kaarten uit voor concerten in het buitenland.

Neem effe contact op met: http://www.litax-reizen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=100&Itemid=201

Mocht dit niet lukken, dan kan ik wel wat voor jou regelen.

Moordlustige Hamster
Posted 10-02-2009 23:53 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Oke, bedankt!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-02-2009 23:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Gebruik je dat e-mail adres dat in je profiel nog? Anders voeg ik je wel toe op msn.

Moordlustige Hamster
Posted 10-02-2009 23:56 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Jup!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-02-2009 18:46 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

@MH, het kaartje kost €37,95.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 31-03-2009 17:52 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Volgende week alweer!

mokka
Usericon van mokka
Posted 31-03-2009 19:42 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

AANWEZIG!!!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-04-2009 13:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Kan iemand me aan een tijdschema helpen?

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 06-04-2009 16:36 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Sodom was afgelopen vrijdag in Leer erg gaaf!
Ben er in Oberhausen helaas niet bij, maar zal aldaar een nog gaver feestje worden, dat moet wel!

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 06-04-2009 16:36]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com