|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik dacht New York. Was wel lachen op mtv cribs toen ze zijn flatje bezochten. Een heel groot contrast met de villas die je altijd in dat programma ziet. Heel gewoontjes, sober en niet groot. mvg wk10 |
|
quote: Het is idd New York.. Daar heeft hij nu ook zijn eigen theemutsen-toko trouwens. |
|
moby heeft best gave muziek ik ken alleen een paar nummers van play maar ik ga me er weer interesseren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Moby, dan denk ik nog steeds aan het nummer "That's when I reach for my revolver", vind ik nog steeds een heel erg heerschend nummer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Als ik bakken met geld heb dan verhuis ik naar het zonnige spanje met een groot zwembad in mijn tuin, en dan ben ik mijzelf met een Whiskey on the rocks naast mijn verkoelende aqua-dome, because I'm worth it. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Duidelijk dat elite niet voor jou weggelegd is Wie doet er nou ijs in z'n whiskey? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik alleszins niet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Moby...Kwam die gast niet uit de hard-core wereld? Aangezien zijn krsna vegan straight edge levensbeschouwing zou het me niets verbazen. Leuk dat hij dingen zegt over MTV enzo, maar je verandert er niets mee. Typerend voor dit soort volk, veel gelul weinig impact. Gewoon gasten die zichzelf mentaal masturberen en zich goed voelen met hun leefregeltjes en net niets kunnen veranderen met hun hippie-instelling. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: play is prima cd , down-tempo muziek , zeer ontspannend Faustian Spirit of the Earth |
|
kent iemand die BOSTON BEATDOWN dvd? daar wordt moby door die gasten van FSU CREW in elkaar gemept... HAHAHA... verder is moby wel een goeie kerel. can't spel CRAP without RAP!!! |
|
Leuke opvallende uitspraak van moby. Maar toch zal hem denk ik niets lukken. Want de muziekzenders zijn een stelletje mongolen. En daar valt niets aan te veranderen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 31-07-2005 7:26] |
|
quote: Ja, echt, inderdaad. Nagels met koppen Hei. Ik ben het volledig met je eens. Echt typerend! mvg wk10 |
|
echt veranderen kan ook niet met die regeltjes.... ik ben zelf net 6,5 jaar staight edge geweest (bier sinds een week, joepie!!!) en het gaat er om dat je niet meedoet in dingen die waar je niet achter staat. zoiets van "veranderen doe ik er niks mee, maar ik ben er niet schuldig aan". de principes zijn erg ok vind ik zelf, het zijn alleen van die hypocriete klote ventjes in die sxe scene... dat is ook een van de redenen dat ik een edgedropper ben... can't spel CRAP without RAP!!! |
|
quote: Stubru draait wel soms metal!! Whiplash is eenn programma boordevol metal. Tis nie omdat er in bv. De Grote Peter Van De Veire show geen metal gedraaid wordt dat er helemaal geen metal gedraaid wordt!!!!!! |
|
Ik vind dat Moby een verzorgde uitspraak heeft! signature |
|
quote: ja whiplash is wel ok , alhoewel er soms te veel van t zelfde gedraaid wordt , na een paar weken was ik die nwoahm echt wel beu gehoord :p , en zeg nu zelf , 1 uurtje in de week is ook ni bepaald veel he Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Oproep aan de mensen die whiplash samenstellen : maak het programma veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer EN gevarieerder. Tis nodig!!!!!!!!! |
|
quote: whaha ja idd het mag wel iets gevarieerder ja en ook wel wat langer wel wat aan de korte kant |
|
Moby heeft mijn respect na deze uitspraak. |
|
metallica |
|
quote: lol maar tog hell yeah |
|
quote: Mijn respect ook! |
|
moo bee Lijkt mij. Maar goed, daar gaat het nu niet om. Zeg ik altijd al cue five, is het qui vive. Nou, dat. Leuk topic, verder. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |