|
Auteur: |
|
|
Goed dat je dat erbij zet, dat het voor de liefhebber is. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou dan weet je dat je er zeker bij moet zijn he! Ich bin dabei! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 24-01-2009 22:06] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mich auch. |
|
ik wens u allen alvast veel plezier en veel bier. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Komt goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Helaas heeft The Chosen vandaag gecancelled. Naar vervanging wordt naarstig gezocht. |
|
Sterft? Van de legendarische Sterft Express? |
|
U gaat door voor de koelkast |
|
Funeral Goat zal The Chosen vervangen. |
|
quote: Ah, dan zorg ik dat ik een uurtje later binnenkom... De vorige keer dat ze in de Gonz speelden was het te triest voor woorden. Edit: wrong perception of things, 'aight. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 09-02-2009 18:15] |
|
Funeral Goat heeft nog nooit eerder in de Gonz opgetreden. |
|
Ah ja, ik weet het al weer, dat was Sabbatical Goat. Namen... |
|
Erg jammer dat dit samen valt met Overkill en Exodus. Was hier anders wel bij geweest. |
|
Ik ga hier ook bij zijn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Aanwezig! |
|
Richttijden voor zaterdag aanstaande Opening deur: 20 uur Funeral Goat 20.30-21.00 Zwartplaag 21.15-22.00 Cirith Gorgor 22.15-23.00 Infinity 23.15-00.00 |
|
Helaas kan ik niet komen, ik mag draaien in Dynamo (de late dienst). Aangezien heer Barten bij de eerste dienst wil gaan draaien in boerenkiel, kan ik als ant-carnavaller wellicht het voor het eerst in mijn leven eens gaan proberen met corpse paint op (is het gelijk duidelijk wat ik draai). Heer Sterft, ik wens u een goede opkomst! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Daar sluit ik mij bij aan! |
|
Mooie line-up! Mooi feestje! Tot zaterdag. Trash 'till Death |
|
l |
Index / Concerten |