|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je moet een dag altijd rustig beginnen, hoewel het ook niet echt mijn ding is, doet deze band het echt heel goed, vooral bij de jonge garde, en we zijn niet allemaal begonnen met de meest brute metal. EN ze zijn getekent door Sony, dus we gaan nog veel van deze band horen. Destine zal de "rustigste" band op het festival zijn. EN hey,,, anders laat je je EmoLok even groeien... |
|
Check je mail trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-03-2009 12:04] |
|
quote: Haha, morgen begint de ellende weer... |
|
Volgende week worden er weer 3 namen bekend gemaakt. Wordt cool en hey!! GRATIS!!!! |
|
3 maar? Ik las er toch aanzienlijk meer in mijn mail laatst |
|
ja? post ze dan effies mossel! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dat mag Sander doen |
|
mannen ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Weet nog wel een leuke band But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Slayer? |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
En nou die bands, godver! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: En nog altijd niets!!! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Aangezien ze het op hun eigen site al hebben bevestigd: er komt een Eindhoven Insanity deel 2 |
|
En dat is? |
|
Opzoekhuiswerk voor JuronymouS |
|
Ah Gorefest dus |
|
quote: Pff, ik ga geen huiswerk zitten maken hier op mijn werk! *toch gedaan... http://www.google.nl/search?hl=nl&q=eindhoven+insanity&meta=&aq=f&oq= Inderdaad Gorefest dus, maar dat is maar 1 van de drie bands, dus wat is het volgende huiswerk? [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 01-04-2009 14:06] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Aanwezig. L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote:Je houdt de score Outdoorsfests op 100%? |
|
Ontkomen we niet aan. Da's voor ons zo'n beetje ut beginpunt, hè. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik weet idd nog dat je vorig jaar zo trots als een aap met 7 lullen haar aan me voorstelde ja |
|
Het is om de hoek. Het is gratis. Hell, daar ben ik wel bij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Die kende ik nog niet. Bruce Banner |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |