|
Auteur: |
|
|
|
|
Misschien wel aanwezig! |
|
*kick* Zaterdag! |
|
quote: + 1 |
|
quote: *kick* Vanavond!!! |
|
Nicoot! Wij komen waarschijnlijk wel effe kijken ja. |
|
Dit word 'em niet voor mij vanavond. Speel ze Snaack! |
|
quote: Baas, zwengel je msn eens aan. |
|
quote: Aight aight! Vergeet dat sms'je btw, we zagen net dat je online gewoon kaartjes kunt kopen. |
|
Zo, dat was een leuk feestje! Traktor was erg gaaf, rest van de bands boeide me niet echt. Wel jammer dat witbier van de tap 5 euro kostte, maar alles beter dan dat gore gore normale tapbier. |
|
Was een goed feestje, damn! Volle bak ook, groot succes voor de 1e Rockinfuus in Watt! Enne, WR, 5 euro voor witbier Crap!! |
|
En toch dronken geworden. :') |
|
Hehehehehe :') |
|
Jullie speelden fucking strak trouwens! Erg gave show. Paul is echt weergaloos wat performance betreft. Buttcrackxz f0r t3h w1n!11!1!!! |
|
Cilice was wel ok, van de andere bands niet veel meegekregen. Club Watt is eigenlijk nog best een prima locatie voor de Waterfront programmering. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Wat hebben ze op de tap dan? |
|
quote: Hehe, thnx man!! En, zelfs vanaf de drumriser hoorde ik nog "Hijs die broek op man!!!!" uit het publiek komen :') quote: Grolsch, maar zoals in bijna elke tent is de tap gay afgesteld. Maar, als je er genoeg van drinkt wordt je alsnog dronken hoor |
Index / Concerten |