|
Auteur: |
|
|
KENNE JULLIE HEM NOG??? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nee, wiesda? signature |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Antiest, ja. Gave dingen deed die man. En dat al zo lang. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Hehehe.. "Maar grootmoeder wat heeft u een grote neus!" - "Kijk naar jezelf, kutkind" (oid) De gekuiste versie heette Rubberkapje meen ik... |
|
Die gesproken versie op die single is ook mooi: "Met moutarde. Da's mosterd in het Spaans, maar dat snap je zeker niet als je laarzen verkoopt?" Ook veel goede andere nummers die man, als "Praat geen poep", "De zender van illegale Joop", "Op en neer", "Een nacht in Mokum" en vooral het ronduit geniale "Mag ik.." Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik wil weten of er nog nieuwe nummers uitkomen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tegenwoordig is Dingetje onderdeel van het radioprogramma "Somertijd", met het "Dagelijks Dingetje" waarin hij de aanhef geeft van een zin, die luisteraars zo creatief mogelijk moeten afmaken. Is dit nieuw? http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=410962&Rel=1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hey tof!! nieuwe dan ik kende iig IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Die heb ik nog op singel! [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 29-01-2009 15:21] |
|
Rrrrubberen kaplaarze! don't mistake lack of talent for genius |
|
Nog nooit van gehoord, maar wel mooi ja: Habababapbapbapbapbapbap! |
|
quote: Ja, hilarisch nummer. |
|
quote:...inderdaad; geniaal. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
De tranen sprongen me in de broek.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Index / Muziek algemeen |