|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is een schier onbekende band in de Benelux (en elders). In november passeerden ze Hof ter Loo als voorprogramma van Sabaton, en zelfs al waren ze het voorprogramma, ze kregen de zaal heel goed mee! Maar over Grailknights kan je niet spreken als je hen niet gezien hebt: Lo and Behold: Lord Lightbringer (blauw, gitaar) Mac Death (rood, bas) The Duke of Drumington (geel, drums) Sir Optimus Prime (groen, gitaar) Uiteraard, wat zijn helden zonder nemesis? Ziehier Dr. Skull en zijn handlanger: Morph the Swarf! Tijdens hun optredens, hun veldslagen, trachten de machtige ridders de Holy Grail van de Evil Dr. Skull terug te winnen. Maar dat gebeurt niet zomaar: The Battlechoir, het publiek, wordt als bij geen andere groep gevraagd om de slechteriken te bestrijden. Monsters, draken, Dr. Skull en uiteraard de machtige ridders zelf staan op het podium en vechten voor de Graal! Metal en pakjes nog strakker dan de leren broek van Rob Halford: het bestaat! Uiteraard, niet alleen het uiterlijk telt bij een band, hoe strak ze er ook wel niet uit mogen zien. De helden hebben drie albums uit: "Across the Galaxy", "Return to Castle Grailskull" en "Alliance". De eerste twee zijn vooral gericht op melodic death metal, en al ben ik geen grote death metal fan, deze muziek interesseert me wel. Het laatste album gaat het wat meer zoeken richting power metal, maar nog steeds met heel wat death metal dertussen gestoken. Maar daar muziek beschrijven alles behalve mijn sterkste kant is: www.grailknights.de en http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=157026605 [Dit bericht is gewijzigd door Lord Lexy op 28-01-2009 21:42] |
|
signature |
|
Ik dacht dat één Goddess of Desire meer dan genoeg is. |
|
Werkelijk te gay voor woorden, dat Grailknights. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Bwa, tussen al die kwaadaardig uitziende death metal bands is dit eens een vrolijke noot. |
|
ja toffe foto dat support ik wel nu nog de muziek luisteren IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:1 keer is leuk, daarna wordt het flauw. "Wir sind Superhelden! Und wir haben ein Band gegrundet!" Was wel mooi op Dong 3 jaar geleden.. |
|
lol signature |
|
quote:Lain heeft zich gekloond!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat zeiden wij afgelopen jaar op Dong ook al ja. Maar de Grailknights zijn wel grappig, heb ze afgelopen jaar op Dong gezien en ooit ergens in 2006 ook eens, altijd leuk! |
|
quote: Nee, die lui hebben mijn donderdagavond-outfit gejat. En Ingrid; je moet je muil houden. Bruce Banner |
|
Hou zelf ff lekker je mond, jij was er niet bij! |
|
Dat is ook wat: staat ELX eindelijk op Dong, spelen de Grailknights weer niet... Iets zegt me dat het een het ander uitgesloten heeft |
|
In dat geval moet ik m'n " jij was er niet bij" uitspraak maar terug nemen. |
|
quote: In Juli krijg ik mijn outfits weer terug. (of ben ik misschien Mac Death in vermomming? ) EDIT: "Hoho, 1 gaye band per keer!" [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-06-2009 13:01] Bruce Banner |
|
off-topic indeed [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-06-2009 13:12] |
|
Maar dat is off-topic. Bruce Banner |
|
20 November staan ze in de kleine zaal van de Kade te Zaandam! Voorprogramma bij Sabaton was zo tof, dus maar even terug gehaald! |
|
Ha geweldig grappig.Ga ze ook nog op een Duits festival zien.leuk leuk. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-05-2010 20:32] =) |
|
signature |
|
quote: Dat ging toen niet door. Maar morgen avond wel.Ben benieuwd hoe grappig ze zijn. =) |
|
Wat een Lainedil-band. |
|
Ja, ik vind ze geniaal. Bruce Banner |
|
|
|
Lijkt me wel een band voor een after party dan... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |