IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Den Saakaldte Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2009 1:27 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

hellhun
Usericon van hellhun
Posted 30-01-2009 23:02 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Dat nieuwe nummer klink in ieder geval goed, wat voor taal zingt Kvarforth eigenlijk in deze band?

Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2009 23:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beter dan Skitliv alleszins

signature

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-01-2009 23:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ben wel benieuwd. nog niets gehoord.. maar volgende week ga ik ze op de Inferno kickoff zien!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

R.
Usericon van R.
Posted 30-01-2009 23:11 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Haha weer zo'n nieuwe band? Waarom neemt met toch -bij de snor van thor- niet genoegen met de bands die jaren terug het conterein al onveilig maakte?

Fkkng hell!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-01-2009 23:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

waarom niet Als iets lekker klinkt.. waarom zou je er dan uit principe niet naar luisteren..

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2009 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2009 23:11 schreef R. het volgende:
-bij de snor van thor-

Fkkng hell!

bij Toutatis

signature

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-01-2009 9:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Buiten dat bestaat die band al een tijdje dus geen reden tot gezeik.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-01-2009 20:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Haha weer zo'n nieuwe band? Waarom neemt met toch -bij de snor van thor- niet genoegen met de bands die jaren terug het conterein al onveilig maakte?

Fkkng hell!

Nou er zijn de afgelopen paar jaar anders genoeg goede bm platen uitgekomen die bijna net zo goed zijn als die oude meuk en sommige zelfs beter.

Prima als jij wil blijven hangen in 1993 maar dat neemt niet weg dat er nu ook nog puik spul uitgebracht word.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-01-2009 20:39]

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 10-02-2009 13:02 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

1e indruk is goed Melodieus.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-02-2009 13:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik heb ze zaterdag gezien. Goede indruk achtergelaten!! Heel gaaf! Volgens mensen die ze eerder hebben gezien was dit een vrij saai optreden Erg lekker die nieuwe nummers

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-02-2009 13:47 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Hail To Pessimism is echt een superplaat, met daarin de beste elementen uit de Noordse black metal, zeker naarmate je hem meer draait...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Hub de Gallier
Posted 10-02-2009 15:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, nieuwe CD draait nonstop z'n rondjes hier

Angela
Usericon van Angela
Posted 10-02-2009 15:55 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Ik loop er eigenlijk niet zo heel erg warm van. Gjenspeilingen Av Knuste minne vind ik wel een erg mooi nummer, maar dat is on stage niet echt bevredigend om te beluisteren. Er zijn betere BM-plaatjes.

quote:

Fkkng hell!

Omdat we energieke, jonge, lekkere, geile mannen op een podium willen zien staan in plaats van lelijke, dikke, grijze oude mannen.

Overigens, niks tegen nieuwe bands. Maar ik vind het tegenwoordig vaak kopies van de gevestigde bands. Dat is dan weer jammer. Ik wacht dan liever op een nieuw album, dan op 5 nieuwe gastjes van 18. Maar om later ook nog te kunnen genieten; blijf vooral doorraggen. Het concertaanbod is nu ook al niet meer wat het geweest is, dus het wordt wel tijd voor nieuw vlees I guess.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-02-2009 16:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 15:55 schreef Angela het volgende:

Omdat we energieke, jonge, lekkere, geile mannen op een podium willen zien staan in plaats van lelijke, dikke, grijze oude mannen.

Dat moet je dan niet bij den saakaldte zoeken

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-02-2009 16:45 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik ga 'em vanavond eens luisteren, ben best benieuwd waarmee ze dit keer op de proppen zijn gekomen.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

El Kapitån Oscuro
Posted 12-03-2009 15:56 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 13:47 schreef Vampire John het volgende:
Hail To Pessimism is echt een superplaat, met daarin de beste elementen uit de Noordse black metal, zeker naarmate je hem meer draait...

Mee eens, duurt een paar luisterbeurten, maar het is een goede, afwisselende schijf.

Hub de Gallier
Posted 12-03-2009 17:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En eind dit jaar heb ik ze in Nederland en België

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-03-2009 17:12 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 10 februari 2009 16:45 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik ga 'em vanavond eens luisteren, ben best benieuwd waarmee ze dit keer op de proppen zijn gekomen.

Reminder

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 12-03-2009 18:05 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Valt me alles behalve tegen deze plaat. Ik ben ook erg benieuwd naar ze live op Party San (niet echt een open air band lijkt me, maar goed).

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-03-2009 19:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Echt een vette schijf.

Argh
Usericon van Argh
Posted 12-03-2009 23:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ben het nu aan het uitchecken, en klinkt zeker goed ja! Leuk ook die trompet

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

El Kapitån Oscuro
Posted 13-03-2009 11:49 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2009 17:10 schreef Hub de Gallier het volgende:
En eind dit jaar heb ik ze in Nederland en België

En inderdaad die trompet

herr
Usericon van herr
Posted 13-03-2009 11:51 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

Goede plaat al moet ik wel zeggen dat de 1e plaat (met 3 of 4 songs die ook op de 'nieuwe' staan) lekkerder klonk. Met name de zang lijkt op All hail pessimism toch wat op de achtergrond.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-04-2009 21:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

binnen

best groeinood

signature

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-09-2009 18:41 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Begin deze band steeds gaver te vinden. Vorig jaar toen de demo uitkwam vond ik het niet veel aan, maar het groeit meer en meer!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com