|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Rotten.com is een behoorlijk toffe site. Het enige jammere eraan is dat er niet zo snel nieuwe dingen bijkomen. |
|
Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
http://poetry.rotten.com/nobody-saw-him/0004/ weet iemand wat deze man heeft ?? ik snap er echt niks van Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
al heel lang dood... |
|
quote: zou je denken? |
|
hehe |
|
ahhh echt goor om te zien maar ja mensen vinden het blijkbaar prettig om gechokeert te worden of om iets bijtengewoons te zien daar kom je toch niet om heen ...... owja ps wie of wat is tsunami...>>> puching us into selfdestruction |
|
een soort super vloedgolf Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Bwahahah.. wat de hell is dit nou weer Paul.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote:volgens mij zo nep als het maar kan. |
|
alle andere gore sites waren beter...maarja of die zijn gehack of zijn gewoon dicht....zwaar klote dus .... !!geef ons de ouwe faces of death site weer!! |
|
-nog ff over rotten.com, k sprak laatst meisje van 11 die dus had gehoord van dr broer oid dat rotten.com heel grapig was, ze vertelde dat ze des avonds niet had kunnen slapen omdat ze al die plaatjes steeds voor zich zag. Ik vind het niet een heel foute intresse, dooie mensen zien enzo, maar tiz me iets te openbaar zo. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote:Die broer is dan dom (of een klootzak, hehehe). Als dat meisje echt gewild had dan had haar broer ook nog wel een Faces of Death film voor haar gehuurd. Ik zou zelf als ouder überhaupt totdat m'n kind een jaar of 14 willen dat er onder toezicht geinternet wordt trouwens. Het net is geen oppasjuf! |
|
-tiz dan maar weer net welk kind je te pakken hebt, ik ben eergister ofzoow 14 geworden :D, dus leeftijd zegt weer niets, maar die broer is idd een lul, én dom. Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
betere site is bijvoorbeeld: www.crimelife.com "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: ratarataratararrar!~!! Suck my piss |
|
quote: Da zijn allemaal een bende mietjes die eens zeveren als ze eens wat bloed zien. Ze kunnen allemaal de boom in!! Rotten is een coole site! ze moeten er maar leren tegen kunnen! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Moeten kidneren onder de 10 bijv., die ook vele online zitten, daar dan maar tegen kunnen? Ik weet t niet, maarja, k kan er ook niets tegen doen dus whatever Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
haha moet je zo'n hema, internet voor kinderen pakket kopen ach ja rotten.com het is niet allemaal even mooi, maar het is er wel, het is de realiteit, en die is soms wat ranzig. |
|
ik vind het ontiegelijk goor!! zit ik net lekker een zak chips te eten... *kots..* ...Wat Een Mooie Dag... |
|
Rotten is werkelijk voor watjes. Banged Up! lijkt er al meer op, maar als je echte gore wil kijk je Faces Of Death. |
|
quote: Jaaaaaa, maar meisjes zijn ook eerder volwassen he...Ik ben 22 en ik ben nog steeds aan het proberen, hehehe You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
My madness, my sadness |
|
quote: Het zijn autopsie en/of politiefoto's..... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |