|
Auteur: |
|
|
Damn, dan ben ik 's middags bij Agalloch in de W2. Hopelijk is dat op tijd afgelopen... [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 02-02-2009 8:53] |
|
Ik kreeg de volgende mail: Zojuist is bekend geworden dat Danny Cavanagh en Anneke van Giersbergen een duo-optreden zullen geven op: Zondag 29 maart om +/- 21:00u en Maandag 30 maart om 20:00u Deze shows komen in de plaats van het door jou gereserveerde concert van Danny op 29 maart. Graag horen we van je op welke dag je zou willen reserveren voor deze dubbele line up (allebei de dagen mag natuurlijk ook!). De entree per avond zal rond de 12 euro zijn. Groeten,Little Devil. Wel leuk natuurlijk, maar 12 euro voor een optreden dat je waarschijnlijk door de drukte niet goed kan volgen... |
|
Hehe, je was me net voor |
|
jaa, vorige x was t iets te druk, vandaar nu 2 dagen, dan kan iedereen alles zien. (podiumverhoging is geplanned zomer2009). special guest: Leafblade. |
|
Heeft iemand mischien contactgegevens van diegene die deze show doet in Littledevil? |
|
quote:HEERSCH!! quote:danny@anathema.com en anneke@auguadanique.com wellicht? |
|
Zin in |
|
quote: bedankt@maarnietheus.nl |
|
LD heeft een website met een telefoonnummer en een mailadres erop en jij weet net zo goed als ik dat ons aller Ruud daar ook nog het een en ander doet en dan nog lukt het je niet? Hoeveel verder voorgekauwd moet je het hebben? |
|
vanavond |
|
Morgen |
|
Het was wederom een eer om 12 euro te mogen betalen en daarvoor mezelf in eenzelfde ruimte te mogen bevinden als de optredende artiesten. (ergo: veel te druk, veel te lang gewacht, geen zak gezien en uiteindelijk na een nummer of 4 de bar in het café maar opgezocht en daar alles door de speakers kunnen horen en dat klonk onder het genot van diverse koude Grolschjes uitstekend ) Prima avond gehad quote:Hey, jij hier! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-03-2009 1:42] |
|
Hetzelfde duo eerder op de dag nog gratis in Delft gezien. Korte set maar wel gezellig optreden in mijn favoriete platenzaak (Velvet) |
|
quote: Hier was ik al bang voor en ondanks dat we kaartjes gereserveerd hadden, toch maar besloten niet te gaan. Had niet echt zin ook, vandaar. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dit was voor mij echt de laatste keer. Geen reet gezien en 12 euro lichter. |
|
quote: Jammer van die drukte weer, hopelijk is het vanavond minder (maar ik ben bang van niet..) |
|
't was inderdaad erg mooi maar zooo druk.. en 50 minuten moeten wachtten ofzo -___-' |
|
quote: Ik hoop het voor je. Hopelijk hebben ze van de fouten van gisteren geleerd met het laat eten en soundchecken. En volgens Danny zou het muzikaal vandaag beter gaan dus die mazzel heb je alvast wel |
|
Gelukkig wel alles gezien - wij mochten op de grond zitten voor het podium! Nog gelukkiger waren we met het feit dat het concert - ondanks dat we telkens te horen kregen dat het vanavond écht veel beter zou worden van Danny EN BEDANKT! - dat het concert iig erg goed was. Juist die foutjes en ellende maakten het iig een echte live ervaring! Alleen dat schandalige wachten vooraf in een kroeg die te klein is (benauwd hol) en dat zonder enige verklaring. Iedereen komt in een rij te staan die voor de heren/ dames WC en de bar staat (lekker op en neer lopen waar geen ruimte is). Dat men vanuit de Little Devil niet eerder het publiek binnen liet in de zaal waar het vanwege geluidsproblemen zo lang duurde is me een raadsel. Het betalende publiek heeft toch voorrang op een band die betaald wordt? Of op een slechte geluidsinstallatie? Gelukkig stonden wij net bij de bar in de rij, kon ik iig nog wat te drinken pakken want anders hadden we het niet gered. Jammer, maar de volgende keer dit soort concerten graag ergens anders plannen. Praat ik er niet eens over dat een groot deel van het publiek idd niets ziet. wij hadden onze les gelukkig al geleerd bij Antimatter. Jammer van de leuke kroeg verder, maar dit concert (met zittende mensen op het podium) past eigenlijk niet meer in deze zaal. |
|
Ik hoorde trouwens gisteren wel dat over een maand het podium met een halve meter opgehoogd gaat worden. |
|
Kunnen we daar mooi onder gaan zitten, kan men nog 50 kaarten extra verkopen 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: +1 hopelijk leren ze er toch iets van voor de volgende keer |
|
quote: Je moeder. |
|
quote:Zo'n klein podium verhogen???? Wat is daar de bedoeling van? Dat bandleden zich te pletter kunnen vallen als ze niet als een pilaar stilstaan? |
|
quote: Ik weet natuurlijk niet hoe het zondag was, maar het was gister in ieder geval prachtig! Een stuk rustiger dan de vorige keer en we mochten van de barman op de bar zitten, dus ik kon zelfs iets zien! Zijn er trouwens nog meer mensen van hier geweest die de set met Danny en Anneke samen hebben gezien? Die heb ik helaas gemist ivm de laatste trein. Maar al met al een hele leuke en gezellige avond gehad! |
Index / Concerten |