|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet siked! |
|
Helaas hebben we vandaag het volgende nieuws van Neuropathia (Pol)gekregen: we are realy sory to say that, but Roman (bass) and Konrad (vocal) both have decided to left the band and we faced some problem with your gig. We don't want to go there in not full line - up, because it makes no sense for our music. I hope you will understand this shitty situation, and we hope to do something together in near future. Dus, Neuropathia komen niet, Hiervoor komen OXL http://www.myspace.com/666oxl in de plaats. Dus net zo hard grinden en zweetvoeten zuigen! Friday: Basement Stage: 23:15 � 00:00 Squash Bowels (Pol) 22:15 � 23:00 Cliteater (NL) 21:30 � 22:00 Fubar (NL) 20:45 � 21:15 The arson Project (Sw) 20:00 � 20:30 Tinner (Fin) Saturday: Main Stage 23:00 - ��. Haemorrhage 21:35 � 22:15 Inhume 20:00 � 20:45 Fondlecorpse 18:30 � 19:00 Needfull Things 17:10 � 17:40 Spasm 16:10 � 16:40 OXL 15:00 � 15:30 Ablach Basement Stage 22:20 � 22:50 Sayyadina 20:55 � 21:30 Cyness 19:10 � 19:50 Wojczech 17:50 � 18:20 Lycantrophy 16:40 � 17:10 Spoonfull of Vicodin 15:40 � 16:10 Joe Pesci |
|
Kaarten zijn binnen, zin in! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
dit weekend alweer... |
|
ik kan er alleen zaterdag zijn, wordt vet! |
|
Beste mensen, helaas heeft weer een band afgezegd voor bloodshed fest. Dit zal de laatste zijn, als de rest van de bands 100% hebben bevestigd dat ze komen. of aankomende week moeten er rare dingen gebeuren. Tinner zal niet komen, hieronder hun statement: It's with sadness we have to cancel our show at Bloodshed Fest. We where looking forward this to show but personal problems unfortunately got in the way. We are heading out on a european tour next summer to spread our swedish/finnish hostility and hopefully see you all there instead // Tinner bastards Nu is 2 Minuta Dreka (It) toch in de buurt, zij vervangen Tinner. Nieuw speelschema: Friday: Basement Stage: 23:15 � 00:00 Squash Bowels (Pol) 22:15 � 23:00 Cliteater (NL) 21:30 � 22:00 Fubar (NL) 20:45 � 21:15 The arson Project (Sw) 20:00 � 20:30 2 Minuta Dreka (IT) Saturday: Main Stage 23:00 � 00:00 Haemorrhage 21:35 � 22:15 Inhume 20:00 � 20:45 Sayyadina 18:30 � 19:00 Fondlecorpse 17:10 � 17:40 Spasm 16:10 � 16:40 OXL 15:00 � 15:30 Ablach Basement Stage 22:20 � 22:50 Cyness 20:55 � 21:30 Lycantrophy 19:10 � 19:50 Wojczech 17:50 � 18:20 Needfull Things 16:40 � 17:10 Spoonfull of Vicodin 15:40 � 16:10 Joe Pesci Be there! |
|
Ook aanwezig, onder dwang van een MH. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
quote: Toch beide dagen aanwezig! |
|
|
|
Vanavond en morgen alweer |
|
Nou, dat was een gave, eerste avond! The Arson Project was snoeihard (wat een drummer!), energieke band op het podium. Publiek was nog een beetje tam maar dat was te verwachten. FUBAR hebben we geskipt, niet echt mijn soort grind. Cliteater was ook erg gaaf, een echte liveband. Volgens mij de eerste echte pit van de avond en het feit dat Joost zo'n podiumbruut is speelt natuurlijk ook mee. Van Squash Bowels hebben we de laatste helft gezien. Voor mij waren in ieder geval The Arson Project en Cliteater de bands van de avond Straks maar weer richting Dynamo! [/MH] [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 10-10-2009 13:10] |
|
Nou, ik kan alleen maar zeggen dat dat me alles mee viel. The Arson Project vond ik muzikaal het interessantst, mooi om te zien dat ze er zelf zo'n zin in hadden. Fubar was 3 x niks, Cliteater kon ik wel waarderen, gave liveband. Duidelijk een publiekslievelingetje. Laatste band vond ik dan weer echt niks, maar goed. Al met al een leuke avond geweest, ik ga met een stuk meer zin naar Dynamo toe vanmiddag |
|
Volle bak ambience gisteren! Cliteater en Arson Project waren idd bruut gisteren, Vandaag de zaal er ook bij en een bult merchandise in het atrium. Vooral veel zin in Inhume |
|
Dat was een geslaagde tweede dag! Prima uitgebreide merch afdeling, toch weer 3 cd's aangeschaft, hehe. Stukje van Fondle Corpse gekeken maar dat is niet echt mijn ding. Inhume was, zoals ik al verwachte, weer de band van de dag. De tomeloze energie van die band op het podium zorgt keer op keer weer voor geweldige optredens, heerlijk! Verder vond ik Sayyadina ook erg gaaf. Van andere bands her en der wat stukjes meegekregen. Ja, voor herhaling vatbaar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
Proost Bert! |
|
Proost |
|
Waren twee hele gave en gezellige dagen! Gave bands van vrijdag waren Squash Bowles, Cliteater en The Arson Project. Hier kwam ik dan ook voor. Fubar vond ik wel een aangename verassing. Zaterdag waren Haemorrhage, Inhume en Spasm toch wel de bands van de dag. Volgend jaar zeker weer! |
|
Alleen zaterdag geweest... toen ik binnen kwam zat de stemming er al aardig in. Na het bestellen van pils naar Needful Things gegaan. Was erg oke. Al veel bekende gespot. Fondecorpse was niks voor mij. Even chillen in het café en dan richting Sayyadina. Supervet, wat een drummer. Ook Inhume was te gek, maar die heb ik inmiddels al 60x gezien. Cyness was ook te gek, helaas maar een klein stukje gezien. Afsluiter Haemorrhage was ook weer te gek om een keer te zien! Leuk dagje, goede sfeer en veel bekende! [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 12-10-2009 9:46] |
|
Inhume blijft een feest en Haemorrhage was ook gaaf. Verder vond ik Fondlecorpse weer wel gaaf. Misschien niet grind genoeg voor sommigen? (Want ik ben meer deathfan ) En die Borat was ook erg vermakelijk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |