|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Toch niet.. spelfout weggehaald... |
|
quote:jammer keerl. Heb me uitsteekbaar vermaakt. Boeiender |
|
quote: Wel leuk gehad? Dan is het toch prima Wel lachen dat die mensen met die kankerbestrijdingshirts aan backstage ook gewoon buiten stonden te roken Dikke pluim naar de organisator en de vrijwilligers, was prima geregeld! Boeiender |
|
Mooi feestje, ik heb me prima vermaakt |
|
same here |
|
quote: mooie kiekjes!!! |
|
En meer op dit youtubekanaal http://www.youtube.com/user/ErhanLiveMetal [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 09-03-2009 9:28] Boeiender |
|
Cool |
|
waarom heb ik geen enkele pc tot mijn beschikking waar ik dit soort filmpjes kan bekijken? KAK! |
|
Zo! Eindelijk een beetje bijgekomen hehe! Wat een heerschfeestje! En nog leuke "afterparty" hehe! |
|
quote: Bedankt! |
|
Was inderdaad een gezellig feestje! Enig idee hoeveel geld het heeft opgeleverd voor het goede doel? |
|
quote: iig 5 euro www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: ik sprak mensen van de organisatie... en als ik het goed begrepen heb: bij meer als 70 betalende bezoekers koste hedon "niks"... op een gegeven moment iets van 120 betalende bezoekers... als ik 't dan goed heb begrepen is het 120 x 12.50 euro = 1500 euro... - mogelijk aftrek van kosten (???). dan nog de giften van besoekers etc... verder heb ik nog geopperd om bijvoorbeeld alle provincies aan te gaan doen met dit initiatief... (als de organisatie daar uberhaupt tijd voor heeft, haha)... dus bijvoorbeeld elke maand ergens een benefiet concert roggelen... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |