IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Black Metal Magazine gezocht
Traumatizer
Usericon van Traumatizer
Posted 02-02-2009 21:41 by Traumatizer Wijzig reactieProfiel van TraumatizerQuote dit bericht

Hallo daar,

Weet iemand van jullie nog goede tijdschriften die zich uitsluitend op black metal richten?
Ik heb pas geleden de laatste twee uitgaves gekocht van Nordic Vision www.nordicvisionmag.com en dat vind ik echt een geniaal blad. Helaas komt het voorlopig maar 2x per jaar uit.
Dus misschien dat iemand van jullie nog wat weet.
Via Gooooooooooogle kom ik niet echt verder.

Sounds of Death is ook oké, maar richt zich vooral op death metal.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 02-02-2009 23:12 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Ablaze uit Duitsland schijnt het weer te doen. Dan zijn Where's My Skin en Hellish Massacre wel erg fijn/naar. The Sinister Flame, vooral gericht op de donkere spiritualiteit van de bands die geinterviewd worden...

Blackplague666, Ancient Spirit Terror, Cross of black Steel, Dark Moon, Devilment, Franang, Evilution, Ritual Murder,...

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 02-02-2009 23:25]

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-02-2009 23:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2009 23:12 schreef Macabre het volgende:
(...) vooral gericht op de donkere spiritualiteit van de bands die geinterviewd worden...

Mijn God.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 02-02-2009 23:26 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 02-02-2009 23:26]

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-02-2009 23:29 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2009 23:19 schreef Schaep het volgende:
Mijn God.

Jaja, waar is je God nu he? He!

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 03-02-2009 0:16 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

De nieuwe Ablaze is niks anders dan één grote advertentie voor Absurd en de vier, vijf, zes waardeloze labels die de leden bij elkaar hebben, omdat zij tegenwoordig verantwoordelijk zijn voor dit blad. Dit in tegenstelling tot de oude Ablaze die juist een extreem linkse insteek had. Het blad is dus niks verbeterd.

Wel een goed tijdschrift is Iut de Asken (Duits) / Blutvergießen (Engelse versie). Dat wordt gemaakt door echte fanatiekeling uit het genre, zonder commercieel te zijn.

Traumatizer
Usericon van Traumatizer
Posted 03-02-2009 9:02 by Traumatizer Wijzig reactieProfiel van TraumatizerQuote dit bericht

Misschien had ik erbij moeten zeggen dat m'n Duits niet echt goed is.....
Dan vallen er een hoop af. Er zit wel wat bruikbaars tussen, dus bedankt! Dat Blutvergiessen en Cross of black Steel lijkt me wel wat.
Ik kan van een hoop magazines geen website vinden, zoals Blackplague666, Ancient Spirit Terror, Devilment.

[Dit bericht is gewijzigd door Traumatizer op 03-02-2009 9:02]

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-02-2009 9:53 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 februari 2009 21:41 schreef Traumatizer het volgende:

Weet iemand van jullie nog goede tijdschriften die zich uitsluitend op black metal richten?

Dan wordt het een folder.

Een kleine snol zit zo vol.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-02-2009 18:11 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2009 0:16 schreef Heidens Hart het volgende:
De nieuwe Ablaze is niks anders dan één grote advertentie voor Absurd en de vier, vijf, zes waardeloze labels die de leden bij elkaar hebben, omdat zij tegenwoordig verantwoordelijk zijn voor dit blad. Dit in tegenstelling tot de oude Ablaze die juist een extreem linkse insteek had. Het blad is dus niks verbeterd.

Klinkt goed. Binnenkort maar is een paar blaadjes bestellen.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 04-02-2009 12:31 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2009 9:02 schreef Traumatizer het volgende:
...Ik kan van een hoop magazines geen website vinden, zoals Blackplague666, Ancient Spirit Terror, Devilment.

hebben ze ook niet

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 11-02-2009 15:07 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

http://www.legionofdeathrecords.com/shop/index.php?cPath=23
Geen idee of het wat is maar het ziet er Black Metal uit...

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-02-2009 15:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Al achter de bank gekeken?

*badaboom-tssssh*

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com