|
Auteur: |
|
|
Ah, toch met Dead Head. Eerst wel, toen weer niet en nu dus toch |
|
Heavy Metal Solarfall is ook toegevoegd aan de line-up! |
|
quote: Ja, uiteraard concerten moeten natuurlijk wel 4 of 5 supportacts halen. Ik vertrek de laatste 10-12 jaar al altijd later naar een concert, omdat er altijd een hoop supportacts bijgeduwd worden, die zelden doorstoten naar een headlinerpositie, dus muzikaal niets te bieden hebben. Een bekend voorbeeld is al After All (Angelwitch, Agent Steel, Metal Church), de eeuwige supportact. Gewoon 1 headliner, en 1 goede supportact, en niet de kwantiteit aan bands laten voorgaan t.o.v. de kwaliteit. Zodat er nog goede kwalitatieve bands optreden, die het in zich hebben om over een paar jaar groot te worden. |
|
Mwah, ik vind 2 bands altijd een beetje karig. Zie liever meer bands eigenlijk, en er zitten heus niet altijd mindere bands bij hoor. |
|
quote: Nu begint het in elk geval nog op tijd, maar als je halverwege de hoofdact weg moet omdat om je trein te halen, dankzij talloze saaie supportacts gaat de lol er snel af. |
|
Je zult maar in Heavy Metal Solarfall spelen... dan hoop je toch op een beetje opkomst gedurende de middag. Ik ga ze wel zien, want wij (DH) leveren backline. |
|
ONdanks dat het die dag de Afterburner van Roadburn is zo goed als zeker toch wel aanwezig, want een maad alleen maar doom en aanverwante zaken wordt toch wel heel erg traag. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Dat is hetzelfde verhaal als bij Outburst en Non-Divine: investeren in een degelijke backline en het hebben van de juiste connecties en je krijgt je bandje waar maar weinig mensen op zitten te wachten er keer op keer bijgepropt. Als opwarmertje kan het er zeker mee door maar als je zoals jij echt toppers wilt zien dan komen ze daar idd tekort voor. |
|
In mijn herinnering was Abattoir ook nooit echt een topper. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-04-2009 13:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Op deze zondag moet het voor iedereen mogelijk zijn de trein terug naar huis te halen. |
|
En de flyer: |
|
Ga al naar de Biebob in Vosselaar, Steve Gaines (Bloodlust) en Juan Garcia (Agent Steel, Sceptre, Evil Dead) zijn in ieder geval bij de Abattoir line-up deze tour. |
|
Zo te zien moeten de BC Riches mee voor een gezamenlijke foto. Mooi man. Oude helden come to town. |
|
Gisteren Abattoir in de Biebob, van Vicious Attack wordt vrijwel alles gespeeld, en nog 2 nummers van Only safe Place o.a. Hammer of the Gods. Zelfs Annihilation of Civillization van Evil Dead wordt gespeeld. Steve Gaines heeft moeite met de hoge uithalen in HET Abattoir nummer:Screams from the Grave, als allerlaatste dan Ace of Spades. |
|
zo, net terug. was niet echt druk maar de thuisblijvers hadden ongelijk want deadhead en abattoir waren super. Hopelijk blijft abattoir actief (of anders wellicht een evildead tour!) |
|
quote: Helemaal mee eens. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Index / Concerten |