|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
BOLT THROWER - Realm Of Chaos Here kitty kitty kitty! |
|
Amesoeurs ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: DJ Maarten? http://www.youtube.com/watch?v=he3HCFE7oSY http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Ik heb nog een leestip voor Pascal dan, één van mijn favoriete boeken: http://www.bol.com/nl/p/boeken/pruimenpolka/1001004001982182/index.html Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat zal toch niet waar zijn? Da's een maat van mijn collega die ook dj is op après-skifeesten enzo! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Crooks To Kings : Friends And Family Fuck the world and fuck you |
|
Clown Bram - Malle Babbe Against God and Government |
|
District 9-Stand out |
|
No Innocent Victim - To Burn Again |
|
Satyricon - The Pentagram Burns Faustian Spirit of the Earth |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
The Best Of The 80s [True 80s Hits!] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Gewonnen door Anneke op kledingkeuze. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Al trok Anneke een vuilniszak aan, dan zag ze er nog lekker uit. Ik heb ooit Anneke nog aan de Ulk proberen te koppelen, helaas een vrij kansloze missie. Ik had de indruk dat ze mij wel leuk vond trouwens, ze kwam me nog een biertje geven en nog een paar keer een praatje maken tijdens dat concert van Skyclad. Haar vriend mocht mij minder, vooral omdat ik hem de hele tijd in de maling nam en Anneke hier heel erg om moest lachen. Een week of twee later was overal te lezen dat de relatie van Anneke over was, en niet lang daarna liep die van mij ook ten einde. Was ik haar maar een paar weken later tegengekomen... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: hehehe Ik vind het vreemd dat ze de Ulk heeft kunnen weerstaan. Nu heb ik jou voor zover ik weet nog nooit in het echt gezien, maar het moet dan bijna wel aan jou liggen, ja. quote: Ik kan me niet voorstellen dat je daar nog echt mee zit En anders; lopende onvrede met je huidige relatie maakt het maakt het makkelijk om dingen in anderen/elkaar te zien. Wat daar werkelijk van terecht zou kunnen komen is zeer discutabel, het is beter voor je gemoedsrust om niet te speculeren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Billy Joel - It's Still Rock & Roll To Me IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik heb geen spijt van mijn huidige partner, ontzettend mooie vrouw en ze past ook nog eens perfect bij me. Maar ik hou af en toe wel van filosoferen over de vrouwen waar ik mogelijk een one night stand mee had kunnen hebben. Zoals b.v. ook die onmundig lekkere collega uit de kroeg die na sluitingstijd gekleed in slechts een string voor me stond. De stoom kwam uit mijn oren, maar ik heb gezegd dat ik straks wel terug zou komen als ze weer afgekoeld was. Omdat mijn ex thuis op me wachtte. Achteraf kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Onmundig? Ik ken alleen onmeunig. Hehehe, in dat soort situaties is irrationeel gedrag natuurlijk niet zo raar en daarbij horen dat soort reacties natuurlijk ook. En dat filosoferen/fantaseren moet je vooral doen, houdt je scherp Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dit blijft samen met Resurrection Through Carnage toch wel het vetste wat ze ooit geschreven hebben ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
quote: Onmundig zeggen ze op de Veluwe en in de Achterhoek, in ieder geval in bepaalde delen. Onmeunig is Tuks. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |