|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ???Kennelijk lees ik net al die topix die jij bedoelt niet??? Na duxmortem en een enkele incidentele radicale flapdrol later heb ik NIEMAND hier ruzie zien maken, af en toe een bits maar dat hield nooit langer stand dan 3 posts. Mijn beleving is dus nog steeds positief The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gebeurt op alle forums helaas..op een gegeven moment ben je gewoon uitgeluld,alles is gezegd en gevraagd,topics worden herhaald,de mensen kennen elkaar ( en op veel forums worden nieuwelingen toch een soort van uitgesloten van de 'vaste' kliek)ook hier ja.jammer is hier vaak gezellig,leuke mensen leren kennenruzies zie je ook overal veel mensen met een eigen mening gaat gewoon een keer fout zeker omdat je online niet precies kunt zien wat of hoe iemand dat nou bedoelt. hoop eigenlijk wel dat het hier nog een tijdje leuk blijft... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik zie hier ook zelden mensen ruzie maken.. De enige momenten waarop dit gebeurt is als mensen tijdens discussies zomaar iets gaan schreeuwen van 'dit is kut' of 'jij zuigt' , dan wordt hier (terecht) bot op gereageerd, maar om van ruzie te spreken? Verder is het zo dat vaak mensen discusseren, en felle argumenten naar elkaar werpen om hun standpunten te onderbouwen, helaas wordt dit door anderen vaak als ruzie ervaren hoewel dit helemaal niet zo is (uitzonderingen uiteraard daargelaten) |
|
Ach, er wordt weleens beweerd dat sommigen een dubbele granieten plaat voor hun hoofd hebben, maar verder... Zelfs dat tuig leen ik nog wel eens wat uit, hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yeah, ik weet dat ik wel eens lomp uit de hoek schiet. Daar heb ik naast voorkeur zo mijn redenen voor en die zijn niet kwaadwillend bedoeld. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2002 0:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jammer, ik begon je net een tyfuslijer te vinden maar dat zal ik dan maar voor me houden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mmm, je mag van mij vinden wat je wilt, zolang je maar op argumenten ingaat en argumenten aandraagt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2002 2:07] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
uitgeluld? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
KIBBELEN!! Waarom wordt er niet gekibbeld?? Stelletje lamzakken!! Maar goed herr XNegativeX, je hebt wel een beetje gelijk. Misschien moeten we gaan fuseren met het Snotlip-forum. |
|
Hmm, en onder de naam Zware Snotlip verder gaan? |
|
hmmm misschien mag ik dan eerst een multipak papierenzakdoekjes kopen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Misschien moeten ze eens al die Topics wegdoen, en eens helemaal overnieuw beginnen. En als een topic zwaar klote is meteen wegflikkeren, zodat je het een beetje in zijn gareel houd. |
|
OPnieuw! |
|
Lijkt me geen goed idee Vintersorg. Er zijn al discussies geweest over dat in het gareel houden, en we willen hier geen Gestapo-praktijken hebben. |
|
quote: Oneens, veel oude topics zijn nog zeker niet afgerond!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
en veel oude topics kan je opnieuw gebruiken voor een vraag of kwestie. Ook is het fijn dat je sommige uitspraken terug kan lezen of foto's terug kan zien, daarom is het ook een forum en geen chatroom. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Klaarblijkelijk zijn we nog lang niet uitgeluld (zie liefde topic bv.) Maar nu moet ik wel zo langzamerhand boodschappen gaan doen dus ben ik even uitgeluld. |
|
quote: Ik vond het pim fortuyn topic gisteren ook wel lekker gaan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ah onmiddellijk ff kijken. Leuk man Damn ik moet dat klassieke topic weer es ophalen, die heb je nog steeds van me tegoed. |
|
quote: Relaxed! Neem er maar de tijd voor; deed ik ook The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dit vind ik wel een frappante mening. Vind je dat er hier kliekvorming is en dat er nieuwelingen worden uitgesloten? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nieuwelingen die direct beginnen te schelden wellicht wel, maar dat is dan ook terecht. |
|
quote: Ik vraag me af of ze alleen maar die categorie nieuwelingen bedoelt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik kom hier ook pas 'n een half-jaartje, en nooit ergens last van gehad. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |