IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Uitgeluld? Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 19-03-2002 20:54 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2002 20:50 schreef Vinay het volgende:
Ik bedoel jou niet . ik ga geen namen noemen ,want dan creer ik een ruzie
inderdaad She-Ra heeft een punt ruzies maken het er niet leuker op . en XnegativeX ook ,alleen sommige mensen hebben niet door wat een discussie is en vinden dat een aanleiding om persoonlijk (op topics waar het om de discussie gaat )te worden en ruzie te gaan maken .


Owkee, ik betrek het begrip "sommige mensen" namelijk altijd op mezelf, sorry, slechte eigenschap, ik weet het.

Ok, back on topic!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-03-2002 21:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 maart 2002 20:50 schreef Vinay het volgende:
...alleen sommige mensen hebben niet door wat een discussie is en vinden dat een aanleiding om persoonlijk (op topics waar het om de discussie gaat )te worden en ruzie te gaan maken .


???Kennelijk lees ik net al die topix die jij bedoelt niet??? Na duxmortem en een enkele incidentele radicale flapdrol later heb ik NIEMAND hier ruzie zien maken, af en toe een bits maar dat hield nooit langer stand dan 3 posts.

Mijn beleving is dus nog steeds positief


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-03-2002 23:41 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Gebeurt op alle forums helaas..op een gegeven moment ben je gewoon uitgeluld,alles is gezegd en gevraagd,topics worden herhaald,de mensen kennen elkaar ( en op veel forums worden nieuwelingen toch een soort van uitgesloten van de 'vaste' kliek)ook hier ja.jammer is hier vaak gezellig,leuke mensen leren kennenruzies zie je ook overal veel mensen met een eigen mening gaat gewoon een keer fout zeker omdat je online niet precies kunt zien wat of hoe iemand dat nou bedoelt.

hoop eigenlijk wel dat het hier nog een tijdje leuk blijft...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-03-2002 23:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2002 21:01 schreef Mutilator het volgende:
???Kennelijk lees ik net al die topix die jij bedoelt niet??? Na duxmortem en een enkele incidentele radicale flapdrol later heb ik NIEMAND hier ruzie zien maken, af en toe een bits maar dat hield nooit langer stand dan 3 posts.

Mijn beleving is dus nog steeds positief


Ik zie hier ook zelden mensen ruzie maken.. De enige momenten waarop dit gebeurt is als mensen tijdens discussies zomaar iets gaan schreeuwen van 'dit is kut' of 'jij zuigt' , dan wordt hier (terecht) bot op gereageerd, maar om van ruzie te spreken?

Verder is het zo dat vaak mensen discusseren, en felle argumenten naar elkaar werpen om hun standpunten te onderbouwen, helaas wordt dit door anderen vaak als ruzie ervaren hoewel dit helemaal niet zo is (uitzonderingen uiteraard daargelaten)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-03-2002 23:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ach, er wordt weleens beweerd dat sommigen een dubbele granieten plaat voor hun hoofd hebben, maar verder... Zelfs dat tuig leen ik nog wel eens wat uit, hoor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-03-2002 23:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 maart 2002 23:47 schreef Greycloak het volgende:
Ach, er wordt weleens beweerd dat sommigen een dubbele granieten plaat voor hun hoofd hebben, maar verder... Zelfs dat tuig leen ik nog wel eens wat uit, hoor.


Yeah, ik weet dat ik wel eens lomp uit de hoek schiet. Daar heb ik naast voorkeur zo mijn redenen voor en die zijn niet kwaadwillend bedoeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2002 0:08]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 0:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Jammer, ik begon je net een tyfuslijer te vinden maar dat zal ik dan maar voor me houden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2002 0:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mmm, je mag van mij vinden wat je wilt, zolang je maar op argumenten ingaat en argumenten aandraagt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-03-2002 2:07]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 0:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

uitgeluld?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2002 18:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

KIBBELEN!!

Waarom wordt er niet gekibbeld??

Stelletje lamzakken!!



Maar goed herr XNegativeX, je hebt wel een beetje gelijk. Misschien moeten we gaan fuseren met het Snotlip-forum.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-03-2002 18:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, en onder de naam Zware Snotlip verder gaan?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 18:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmmm misschien mag ik dan eerst een multipak papierenzakdoekjes kopen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-03-2002 18:55 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Misschien moeten ze eens al die Topics wegdoen, en eens helemaal overnieuw beginnen. En als een topic zwaar klote is meteen wegflikkeren, zodat je het een beetje in zijn gareel houd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2002 19:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

OPnieuw!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-03-2002 19:32 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Lijkt me geen goed idee Vintersorg. Er zijn al discussies geweest over dat in het gareel houden, en we willen hier geen Gestapo-praktijken hebben.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2002 19:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 maart 2002 18:55 schreef Vintersorg het volgende:
Misschien moeten ze eens al die Topics wegdoen, en eens helemaal overnieuw beginnen. En als een topic zwaar klote is meteen wegflikkeren, zodat je het een beetje in zijn gareel houd.


Oneens, veel oude topics zijn nog zeker niet afgerond!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 19:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

en veel oude topics kan je opnieuw gebruiken voor een vraag of kwestie. Ook is het fijn dat je sommige uitspraken terug kan lezen of foto's terug kan zien, daarom is het ook een forum en geen chatroom.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2002 19:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Klaarblijkelijk zijn we nog lang niet uitgeluld (zie liefde topic bv.)

Maar nu moet ik wel zo langzamerhand boodschappen gaan doen dus ben ik even uitgeluld.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2002 19:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 maart 2002 19:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Klaarblijkelijk zijn we nog lang niet uitgeluld (zie liefde topic bv.)


Ik vond het pim fortuyn topic gisteren ook wel lekker gaan


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2002 19:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ah onmiddellijk ff kijken.

Leuk man Damn ik moet dat klassieke topic weer es ophalen, die heb je nog steeds van me tegoed.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2002 1:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 maart 2002 19:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Ah onmiddellijk ff kijken.

Leuk man Damn ik moet dat klassieke topic weer es ophalen, die heb je nog steeds van me tegoed.


Relaxed! Neem er maar de tijd voor; deed ik ook


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2002 1:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 maart 2002 23:41 schreef Vampie het volgende:
...de mensen kennen elkaar ( en op veel forums worden nieuwelingen toch een soort van uitgesloten van de 'vaste' kliek)ook hier ja...


Dit vind ik wel een frappante mening. Vind je dat er hier kliekvorming is en dat er nieuwelingen worden uitgesloten?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-03-2002 1:55 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nieuwelingen die direct beginnen te schelden wellicht wel, maar dat is dan ook terecht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2002 1:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 maart 2002 1:55 schreef McDoom het volgende:
Nieuwelingen die direct beginnen te schelden wellicht wel, maar dat is dan ook terecht.


Ik vraag me af of ze alleen maar die categorie nieuwelingen bedoelt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 27-03-2002 2:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 1:55 schreef McDoom het volgende:
Nieuwelingen die direct beginnen te schelden wellicht wel, maar dat is dan ook terecht.


ik kom hier ook pas 'n een half-jaartje, en nooit ergens last van gehad.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen