|
Auteur: |
|
|
3 en 4 juli vindt het Vainstream Rockfest in Münster Duitsland (bij Enschede over de grens) plaats. 2 Daags festival met een cocktail van Metal, Punk & Hardcore – und zwar am 3. und 4. Juli! EARLY-BIRD-TICKETS (2-dagen-ticket) t/m 31 maart 2009 voor 44,90 Euro te bestellen via www.kartenhaus.de en www.cts.de Bevestigde bands: Anima (D) Architects (UK) August Burns Red (USA) Born From Pain (NL) Bouncing Souls (USA) Bring Me The Horizon (UK) The Casting Out (USA) Dark Tranquillity (SWE) Despised Icon (CAN) DevilDriver (USA) Dimmu Borgir (NOR) The Gaslight Anthem (USA) God Forbid (USA) Gogol Bordello (USA) Hatebreed (USA) Have Heart (USA) Heaven Shall Burn (D) Ignite (USA) Maroon (D) Muff Potter (D) Parkway Drive (AUS) Sonic Syndicate (SWE) Suicidal Tendencies (USA) Terror (USA) Walls Of Jericho (USA) plus many more bands to be announced http://www.vainstream.com/rockfest/ [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 08-03-2009 16:01] |
|
quote: Geen camping, helaas. |
|
Erg vette line-up, waarschijnlijk ben ik hier wel bij. Er is vast een niet te dure camping in de buurt |
|
Bisher bestätigte Bands: Anima (D) Architects (UK) August Burns Red (USA) Born From Pain (NL) Bouncing Souls (USA) Bring Me The Horizon (UK) Dark Tranquillity (SWE) Despised Icon (CAN) DevilDriver (USA) Dimmu Borgir (NOR) The Gaslight Anthem (USA) God Forbid (USA) Hatebreed (USA) Have Heart (USA) Heaven Shall Burn (D) Ignite (USA) Maroon (D) Muff Potter (D) Parkway Drive (AUS) Sonic Syndicate (SWE) Terror (USA) Walls Of Jericho (USA) plus many more bands to be announced Bitte beachtet, dass The Black Dahlia Murder und Whitechapel leider aufgrund von Verpflichtungen in den USA nicht beim Vainstream Rockfest 2009 auftreten können. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 22-02-2009 11:33] |
|
Nieuwe namen, zie openings post. |
|
Ticket is onderweg. Die Duitse sites tellen wel erg veel kosten om het naar NL te sturen, maar op eventim.nl valt het nog mee. Komt in totaal op zo'n 58 euro voor een early bird ticket... wel wat meer dan 44,50 dus. Maar zin in |
|
even omhoog schoppen... |
|
Zin in! Alleen wil de camping die gelinkt staat op de Vainstream site kennelijk geen reserveringen aannemen voor mensen van dit festival? |
|
quote:Wat |
|
ik zou Bouncing Souls wel willen zien, maar aangezien de scriptie voorgaat is het zeer wrs helaas pindakaas. |
|
Over een paar uur die kant op. Ben eens benieuwd wat het is. In ieder geval zwaar zin in |
|
quote: hehe ;-) http://www.dobi.nu/yourscenesucks/hottopic/index.htm |
|
ziet eruit als een emo/skater |
|
Nee dat soort mensen waren er bijna niet. Wel heel veel hardcore/emo's en kruisingen daartussen. Wel een erg vet festival overigens! |
Index / Concerten |