|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
met Textures nog wel |
|
quote:Ben ik zelf ook erg blij mee En binnen nu en niet al te lang wordt er iets nog mooiers bekendgemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 04-02-2009 20:25] |
|
Met Textures, jeetje, hun laatste is één van m'n favoriete platen geworden, gaat geen moment vervelen! Vette package hoor. Masterlijk! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-02-2009 20:35] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: AC/DC met Bon Scott? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:close |
|
Eindelijk Slayer unplugged? |
|
Ook close On topic goddomme |
|
leuke bands, heb deze package laten lopen. 6x Textures in drie jaar is zelfs voor Nijmegen iets teveel van het goede haha. |
|
quote: klein tipje van de sluier dan? Of wordt het weer test ham ent? |
|
Hmm Scar Symmetry is wel gaaf. Effe onthouden. |
|
Misschien wel aanwezig als ik niet naar het Patronaat ga, of anders doe ik gewoon beide shows. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3100456 [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-02-2009 1:24] |
|
D'r bij zijn witte nie! |
|
vette package! geen show in het noorden? |
|
Aanwezig. Ben erg benieuwd naar Scar Symmetry (kunnen ze met 2 zangers live waarmaken wat de oude zanger op het studiowerk liet horen?). Textures heb ik de afgelopen jaren al meerdere malen gezien en die mannen heb ik nog niet kunnen betrappen op een slechte show. Gaat weer een bijzonder mooie avond worden. |
|
tip: Vertel Textures ook ff dat ze moeten spelen. Staat nog niet op hun site namelijk metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Helaas, Textures komt pas in Augustus richting Dynamo. |
|
quote: Dan misschien maar 'gewoon' naar Haarlem. |
|
quote:Doe dat topic dan eens even updaten met al dat moois wat je me laatst mailde |
|
quote: Over 3 weken.... |
|
|
|
Ja, veeeeette shit!! Eindelijk is Scar Symmetry eens in Nederland!... hier mot ik heen!! |
|
UP! |
|
Before The Dawn en Fuelblooded worden de supports |
|
Toch afwezig denk ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |