|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op vrijdag 20 maart speelt de Zwols/Kampense formatie Dead Head hun 20 jarig jubileumoptreden in Hedon te Zwolle. De band speelt al sinds maart 1989 Thrashmetal in hun eigen compromisloze stijl en zal op deze avond hun nieuwe en 6de cd “Depression Tank” presenteren. Dit bijzondere optreden betekent het live debuut voor hun nieuwe zanger/bassist Ralph de Boer die ook de zangpartijen van “Depression Tank” voor z'n rekening heeft genomen. Tevens worden er dvd opnames gemaakt. support: Dictated Open 20:30 / Aanvang: 21:00 / Entree €8,00 Tickets en info: www.hedon-zwolle.nl [Dit bericht is gewijzigd door Qeezer op 05-02-2009 21:53] |
|
quote: Volgens mij stond er alleen wat in het Deadhead topic. Waarschijnlijk wel aanwezig. Boeiender |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mkay, hehe. Boeiender |
|
20 maart is bij mij op een vrijdag... |
|
quote: Ah, dus niet meer in Hedon? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
neu, dat ben ik niet... dit wel: en dan ben jij vast de broer van: [Dit bericht is gewijzigd door w817tjes op 05-02-2009 20:06] |
|
quote: bij mij ook hoor |
|
quote: Verrek, jou ken ik! Heb je wel eens op de verjaardag van mijn zusje gezien inderdaad. Leuk! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb liever After Forever... quote:geniale fot Henk! |
|
brakheid ftw |
|
quote:Hield die zanger van Nirvanee een gun op jou gericht of zo DAAAAAAAAM. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Nirvanee? Is dat een coverband van Nirvana die zich richt op dyslectici en mensen met een IQ tegen het zwakbegaafde aan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
20 Years Alive, the video - zoals vertoond in Hedon. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=56539687 |
|
quote: erg van genoten! Boeiender |
|
Ja, mooie video. Had echt zo iets van ...hee, daar wasik bij en daar was ik bij endaar.......... En dan die reactie van iedereen toen die gast met z'n ewigge plasticzakje in beeld kwam hahahaha ganiaal gewoon. Moeten ze over 20 jaarnog maar eens doen!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Michel is best o.k. 43 inmiddels. En still going strong. |
|
Ja, mooie gast idd maar heb hem al te lang niet meer gezien of gesproken eigenlijk vraag me af hoe het met hem is. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ah, ik neem aan dat je Michel uit Zutphen bedoelt, ook wel bekend als Kejjedieband? Die heb ik donderdag nog gezien en gesproken (en geroken!). Behalve dat ie nu pikzwart vet haar heeft is ie nog niks veranderd... Bareuh... |
|
Leuk filmpje, Ruige shit! |
|
Dead Head al meegemaakt in 1989 (damn ik word oud) tijdens de metal in rocks II CD, waar wij toen ook aan meededen (Speedica destijds). Hulde dat DH het zo lang volhoudt ! |
|
quote: Gesproken? Kon je hem verstaan dan?! Het was idd geniaal om hem te zien bij de dead head film, LOL! see you at occultfest! |
|
quote: Hehe, ik kom 'm al tegen sinds 1990 of zo, dan leer je dat vanzelf. Bareuh... |
|
haha... actual footage: Het gaat prima met Michel. Wel had ie commentaar op mijn haar. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |