![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals misschien al wel bekend is, ben ik een enorme fan van deze band. De band bestaat al heel lang [1989] en is een project van Snorre Ruch [a.k.a. S.W. Krupp]. Echter heeft de band pas vorig jaar zijn eerste full-lenght afgeleverd, dit komt mede door de gevanginis straf die Snorre moest uitzitten [hij zat in de auto samen met Varg, op weg om Euronymous om te leggen] Ik heb [volgens mij] alle muziek die er is van deze band, wat ik nog wel graag zou willen hebben is de orginele Trødertun Tape & Grymyrk... dit is echter onmogelijk, omdat er daar maar een paar van in omloop zijn. Gelukkig heeft Moonfog die 2 underground tapes op een 2de cd van de split met Emperor gezet. Hieronder de officiële discografie van Thorns: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zijn er nog meer mensen bekend met deze Industrial Black Metal band? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
MP3's zijn binnen. ![]() ![]() |
|
volgens mij zijn het allemaal gedeeltes van nummers Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Hm ik ben er vaag mee bekend, en dan nog alleen omdat jij erover postte... ik heb wel wat MP3's van ze, die zal ik nog eens beluisteren. ![]() |
|
als iemand er belang bij heeft kan ik het natuurlijk op Rhodium zetten... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb Vortex al, maar het staat niet op de server dus nooit weg om het eens onder de aandacht te bregen ![]() ![]() |
|
quote:okidokie Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Heeft er toevallig IEMAND mp3's of originele demo/live tapes van Stigma Diabolicum ?? Dit is de band die later (vanaf 1990 ongeveer) over zou gaan in Thorns. Ik ben vooral benieuwd hiernaar omdat Marius Vold er toen nog bij zat, welke ook de vocalen heeft gedaan op My Angel van Arcturus.. ![]() |
|
quote: JA! ![]() ![]() aargh, Thorns is geweldig ![]() ![]() ![]() |
|
quote:o wat leuk... meneer Ruch zat er toen ookal bij? ben ook geinteresseerd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ruch... is dat Snorre ? ![]() |
|
jep... aka S.W. Krupp Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Fucking heersch. Mis nog een paar nummers. Ik ga toch nog eens overwegen dit op cd te vinden ![]() F*ck hippies ![]() |
|
quote: voor een eurotje of 6 bij cdexpress.com te koop. ![]() Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
verdomme, wanneer komt er nou eens nieuwe shit van Thorns.. is echt een eeuwigheid geleden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik heb mp3's van de Luna des Nocturnus demo. Erg slechte opnames helaas ![]() ![]() |
|
ik heb die split met emperor, ZEER goeie plaat als je het mij vraagt, ik kan hem iedereen aanraden. [als iemand me vanaaf ff de link v/d ZM ftp of link voor de ZM DC hub geeft upload ik em wel ff] ![]() |
|
Vertel maar even hoe ik op DC moet komen. Of gewoon even de cd voor me kopiëren. F*ck hippies ![]() |
|
lama zitten , anders wordt helmetje boos ![]() ![]() |
|
--> Msn ![]() F*ck hippies ![]() |
|
nieuws: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Heb hun enige échte album ![]() Zeer gaaf ende strak, toffe guest appearances ook, maar goed nieuws om te horen dat er een nieuw album aan komt, wordt weer smullen lijkt me ![]() Ad Astra... ![]() |
|
ben benieuwd hoe die experimentele poep gaat klinken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Nieuw Thorns materiaal zal wel niet lang meer op zich laten wachten. Ben zeer benieuwd ![]() "I just returned from a week long stay at a cabin far up in the mountains with my good friend Snorre from Thorns. We set up recording equipment and worked very focused with our new albums. I'm co-producing the new Thorns album and I also put a great deal of work into the new Satyricon record during our stay. The material is coming along really great and I hope to enter the studio with Frost late summer"-Satyr. We will play our first London show in 2 years at the Fabric on March 3rd. More info about that later this week. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |