|
Auteur: |
|
|
Hallo, wij zijn een band die hardcore/metal maakt, ala This Is Hell, Comeback Kid, Architects etc. We willen graag optreden, maar we hebben nog geen demo opgenomen. We hebben al wel een complete setlist en hebben ieder gemiddeld 100 optredens achter onze naam staan (dat is hartstikke bijzaak en het is ook dus niet belangrijk). We zijn niet compleet beginners willen we alleen zeggen. Niet om arrogant te doen, maar ja... We spelen voor 50 euro +gratis drank en we spelen overal. interesse? bookings@caughtinthecrossfire.ziejeonline.nl grt, Robert |
|
100? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-02-2009 19:48] |
|
kut band IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Stuur dan gewoon het Exclusive Very Rare Unreleased-album op, in plaats van een demo. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-02-2009 19:49] |
|
Is het nog zo moeilijk om een keer een cassetterecorder in de oefenruimte te zetten? |
|
tips: geen demo opnemen direct de studio in (voor bijvoorbeeld een mcd) |
|
Gewoon stoppen. |
|
gewoon garnalen pellen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
garnalen pellen? lijkt me wel wat, maar ik heb vroeger altijd bollen gepeld. nou ja we nemen wel op op 7 + 8 maart. oefenruimteopnames zijn het toch net niet. We hebben al een optreden in Mei geregeld en een demo sturen en toch in die zelfde maand wat regelen vind ik knap, daarom dacht ik...misschien als ik het zo probeer... maar goed ik snap de reacties wel...ik zou zelf ook zo reageren sowieso omdat ik al een paar bier op heb, nadat ik uit het pokertoernooi hier gepleurd ben |
|
Heb je veel verloren? |
|
neuh...het is op m'n werk 7,50. ik moet het hebben van cash games en niet van tournooien. Cash games en aan het eind van de avond. Collega's zijn aan het eind van de avond minder scherp dat ik bij pokeren. |
|
misschien kan je bij dat optreden in mei vragen of het mogelijk is om een soundboard opname te krijgen/maken? dan heb je opzich aardig geluid en en een mooie afspiegeling van hoe de band live presteert. o en benoem geen slechte punten van je band, dan gooi je je eigen ruiten in Je moeder. |
|
quote: ow dus jij werkt gewoon... |
Index / Concerten |