|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Moet ik daar ook op mijn woorden letten? Een kleine snol zit zo vol. |
|
wat denk ie godverredomme zelf dan??? Moar eem ne mooi pottien beuk'n dunkt mij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
zin in... 25 minuten in de auto... |
|
quote: Boeiender |
|
Word een mooi feestje. |
|
schop geven. godverdomme vette keelontsteking. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik gorgel met mijn bloed das metal. Een kleine snol zit zo vol. |
|
ik met |
|
quote: samen met bloed is bier het beste gruntsmeermiddel. En ik lust geen bloed dusssss. Een kleine snol zit zo vol. |
|
jij lust geen bloed? je vriendin verteld mee heel wat anders namelijk enuhhhoe kom je anders aan de maandelijkse snor? |
|
quote: Zit ook baarmoederweefsel bij. Bak het maar eens op en zie het verschil. Een kleine snol zit zo vol. |
|
neuh geef mij maar de baarmoederkoek, is een traditie binnen onze familie |
|
Hehehe, succes met de keelontsteking... ik hoop (en denk) dat ik dan geen last meer heb van een getrokken verstandskies. Boeiender |
|
gelukkig speel je dan ook geen gitaar met je verstandskies... of is er wat verstand meegetrokken? |
|
quote: Ik hoop dat ik het verstand heb gehouden waarmee ik de nummers in de goede volgorde speel.... Hond. Boeiender |
|
mmm... is effe zoeken op wikepedia... iemand die dwangmatig zich aan allerlei lijstjes moet houden... ben zo terug... Kenmerken Een obsessieve-compulsieve stoornis wordt gekenmerkt door dwanggedachten (obsessies) en dwanghandelingen (compulsies). • Dwanghandelingen Dwanghandelingen zijn zich herhalende, rituele handelingen die tegen de bewust ervaren wil worden uitgevoerd en die als niet eigen, opgedrongen en onwenselijk worden beleefd. Dwanghandelingen volgen op dwanggedachten en worden uitgevoerd om onacceptabele gedachten en wensen af te weren; wanneer de handeling niet kan worden uitgevoerd leidt dit tot angst. Voorbeelden HandelingHandeling: alles recht zetten, tellen (teldwang) (HAHAHAHA: 4 x zweeds, 3 x grind) • Gedachte: idee per ongeluk iets fouts, verkeerd of gevaarlijks doen (b.v. deur of gaskraan niet gesloten) Handeling: herhaaldelijk controleren (controledwang) (setlijsten bijhouden enzo...) [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 16-02-2009 21:49] |
|
Vergeetachtigheid Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Ga naar: navigatie, zoeken Vergeetachtigheid is het zich dingen minder goed kunnen herinneren dan normaal, of dan vroeger. Vergeetachtigheid kan geïsoleerd voorkomen of deel uitmaken van een meer globale geestelijke achteruitgang. Vergeetachtigheid wordt onderscheiden van geheugenverlies of amnesie, dat een volledige vergeten van dingen beschrijft, of een onvermogen dingen die gedurende een bepaalde periode zijn gebeurd te onthouden. Een zekere mate van vergeetachtigheid, die wat toeneemt met toenemende leeftijd vooral na het 50e levensjaar is normaal. Bij ernstiger vormen kan door psychologisch onderzoek worden nagegaan of de vergeetachtigheid geïsoleerd of als onderdeel van een globalere achteruitgang voorkomt. Het kortetermijngeheugen is meestal veel erger aangedaan dan het langetermijngeheugen. Belangrijke oorzaken zijn de ziekte van Alzheimer en multi-infarctdementie. Deze zijn nauwelijks of niet behandelbaar en meestal progressief. Er zijn een aantal neurologische zeldzame tot zeer zeldzame oorzaken, zoals de ziekte van Creutzfeldt-Jakob. Er is echter ook een aantal behandelbare oorzaken die moeten worden uitgesloten alvorens men tot de ziekte van Alzheimer besluit, zoals de normal-pressure hydrocephalus, een ruimte-innemend proces in de hersenen of hypothyreoïdie. Boeiender |
|
Creutzfeldt-J... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 16-02-2009 21:56] |
|
quote: Nah, meer een gevalletje Korsakoff als veggie zijnde denk ik. Boeiender |
|
boing boing boiiinggggg!! |
|
morgen alweer... |
|
Hehe, inderdaad... en dan ben ik niet de bob! Boeiender |
|
Heb er zin aan |
|
keelonsteking zakt wat af. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |