IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Unlord Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2011 22:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

The Beatles hebben ook een nummer dat Blackbird heet

signature

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-06-2011 22:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ook 'Messiah Noir' en 'Thunderbuilder'?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2011 22:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo'n kenner ben ik nu ook weer niet

signature

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-06-2011 2:25 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 8 februari 2009 14:08 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Werdt nogal mysterieus gedaan over waar ze vandaan kwamen, toen Unlord begon te lopen.

From the land beneath the seas... Dat liet weinig aan de verbeelding over destijds.
Meteen al in het openingsnummer van Schwarzwald was goed te horen dat dit uit de Zaanstreek moest komen; Nembrionic/Consolation.

Ik zou een Nembrionic reunie wel kunnen waarderen trouwens. Wat mij betreft een van de meest ondergewaardeerde bands uit ons landje.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-06-2011 2:51 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2011 22:32 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zat net de titels van 'Schwarzwald' over te tikken; ik hoop toch dat dit een grap danwel gimmickband was..

Wil je zeggen dat je de muziek eigenlijk heel goed vindt, maar dat je niet het idee wil hebben dat je door de heren eigenlijk voor de gek wordt gehouden?

Als dat zo is moet je maar denken: de grap is maar een gordijn om de niet-waardige fans buiten de deur te houden. Achter die grap zitten de ware bedoelingen, alleen zichtbaar voor de blek-met0l elite!

Dear dirty delightful old drunken old days

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-06-2011 3:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2009 13:09 schreef Hexegot het volgende:
'Schwarzwald' is de enige van hun drie albums die mij echt kan boeien - bij de twee andere ervaar ik de nimmer wijkende muur van blastbeats en raggende gitaren als tamelijk vermoeiend.

Laten we trouwens niet vergeten dat deze mannen voor het nummer "Schwarzwald" ooit nog eens een briljante videoclip hebben gefabriceerd.

Zijn ze nog mee op TMF geweest ooit.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2011 8:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2011 2:51 schreef Schaffelaer het volgende:
Wil je zeggen dat je de muziek eigenlijk heel goed vindt, maar dat je niet het idee wil hebben dat je door de heren eigenlijk voor de gek wordt gehouden?

Als dat zo is moet je maar denken: de grap is maar een gordijn om de niet-waardige fans buiten de deur te houden. Achter die grap zitten de ware bedoelingen, alleen zichtbaar voor de blek-met0l elite!
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van hun muziek vind. Draai het nooit. 'Gladiator' ooit voor drie Euro uit een bak gevist, 'Schwarzwald' tweedehands gekocht omdat m'n vriendin 'm leuk vind/vond.
Ik bedoel meer dat ik hoop dat een band met dergelije titels zichzelf iet al te serieus neemt/nam. Want damn, wat een niveau.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 09-06-2011 9:40 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 9 juni 2011 8:51 schreef kwelgeest het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van hun muziek vind. Draai het nooit. 'Gladiator' ooit voor drie Euro uit een bak gevist, 'Schwarzwald' tweedehands gekocht omdat m'n vriendin 'm leuk vind/vond.
Ik bedoel meer dat ik hoop dat een band met dergelije titels zichzelf iet al te serieus neemt/nam. Want damn, wat een niveau.

Nee natuurlijk namen ze zichzelf niet serieus, Unlord is altijd 1 grote grap geweest. Laatst sprak ik nog 1 van de bandleden en die verbaasde zich erover dat het nog zolang duurde voordat men doorhad wie er achter Unlord zaten en dat ze gewoon uit de Zaanstreek kwamen en niet uit Noorwegen

Het interview in de Aardschok met Rene Veerkamp is ook legendarisch trouwens, hij was behoorlijk op z'n pik getrapt dat ze hem niet hadden verteld hoe het echt zat. Hij kende de mannen van Nembrionic en Consolation persoonlijk vrij goed namenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 09-06-2011 9:45]

5 Euro's? Op je muil!!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2011 12:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Van dat Noorwegengrapje heb ik gehoord. Ik ben eigenlijk net iets te jong om alles echt meegekregen te hebben. Toen 'Schwarzwald' uitkwam was ik 11.
Maar was het echt Noorwegen? Tegenwoordig lees ik nmlk overal 'Northern Europe'. En tja, Nederland valt daar volgens mij opzich net onder. Noord-noord/west-west.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2011 12:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

LOLS , Northern Europe

argh, we zijn evengoed het Middenoosten van Europa

Ik vond Unlord een lekkere Dark Funeral alike
die zijn nu ook weer niet indrukwekkend qua inhoud, maar klinken wel vettig snerend

signature

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2011 12:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2011 12:16 schreef Hypnos het volgende:
LOLS , Northern Europe

argh, we zijn evengoed het Middenoosten van Europa
Spreek voor Belgiƫ, jij.

quote:
Ik vond Unlord een lekkere Dark Funeral alike
die zijn nu ook weer niet indrukwekkend qua inhoud, maar klinken wel vettig snerend
Met DF heb ik echt helemaal niets. Maar vanaf Gladiator gaat het behoorlijk die kant op, toch? Schwarzwald iets sfeervoller, rauwer?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2011 12:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, Schwarzie is meer Marduk op zijn striemendststdtstdst

derna is het DF,
HEELLLLS GAATES ARE OPEEEUHN

heerlijk foud

en Belgiƫ is natuurlijk het centrum van de wereld

signature

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 09-06-2011 12:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 9 juni 2011 12:14 schreef kwelgeest het volgende:
Van dat Noorwegengrapje heb ik gehoord. Ik ben eigenlijk net iets te jong om alles echt meegekregen te hebben. Toen 'Schwarzwald' uitkwam was ik 11.
Maar was het echt Noorwegen? Tegenwoordig lees ik nmlk overal 'Northern Europe'. En tja, Nederland valt daar volgens mij opzich net onder. Noord-noord/west-west.

Ach ja wat doet het er toe, de grap was iig geslaagd destijds. Ik was 18 toen 'Schwarzwald' uitkwam en kende de mannen van Nembrionic en Consolation al een tijdje. Ik was 1 van de eerste die wist dat zij erachter zaten. Er werd wel gevraagd m'n mond te houden om de grap niet te verpesten

Ondanks dat het een grap was, was de muziek dat zeker niet

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 09-06-2011 12:40]

5 Euro's? Op je muil!!

michelvl
Usericon van michelvl
Posted 14-06-2011 20:53 by michelvl Wijzig reactieProfiel van michelvlQuote dit bericht

Schwarzwald heeft wel een fijn sfeertje.
Latere albums zijn een beetje te klinisch naar mijn smaak.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com