|
Auteur: |
|
|
Beetje laat om hier nog een topic voor aan te maken maar beter laat dan nooit. Zaterdag 14 Februari Osdorp posse (afscheidstour) H.I.V. (Hiphop In Vriezenveen) http://www.frontvroomshoop.nl/index2.php I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ga misschien een week later in Dordrecht erheen. |
|
Ik kom misschien nog even kijken en vrouw XXL mag ook mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
HIV ? behoorlijk sneu die naam. Fuck the world and fuck you |
|
quote: :') krijgen we dat weer. |
|
Geef mij maar.... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:WE WETEN HET NU GODVERDOMME WEL DAT JE EEN VRIENDIN HEBT, DE TERING MAN!!! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 14-02-2009 1:15] Fuck the world and fuck you |
|
quote: HIV is cool! |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als in: ze moet toestemming hebben van jou om het huis uit te komen? Draagt ze ook zo'n mooie tent? :D Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Haha hoezo dat? Alleen negers en homo's hebben HIV dat maakt toch niet zoveel uit. Against God and Government |
|
quote: Is geen naam, maar een afkorting. Staat voor "Hiphop In Vriezenveen". Slim bedacht aangezien iedereen het wel kent |
|
Zeu, dat was een prima feestje. Muzikaal natuurlijk niet helemaal mijn ding, maar Osdorp weet er live wel wat moois van te maken Leuk sfeertje en een pot Grolsch voor 2 euro, helemaal goed. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Osdorp Posse meegemaakt in Tivoli de Helling en binnenkort in Doornroosje; gaaf feessie!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Concerten |