|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Schijnt live enorm kut te zijn heb ik gehoord, maar ik ga wel even kijken. |
|
Aanwezig als ik niet genoeg geld heb de volgende dag in de Romein te zijn. Glorior Belli zou waarschijnlijk deze avond ook spelen. |
|
OE wat ik aan live beeld materiaal heb gezien is het eigenlijk wel een beetje pijnlijk. Maar het lijkt me ook erg lastig om zo'n nummer als Djävulens Ande live te spelen en net zo heftig te laten over komen als op cd. nevertheless, het is toch wel een must op die gezien te hebben. overigens is the one volgens mij ook best goed te pruimen. laat ze nog maar even lekker oefenen tot april, dan komt het vast dik in orde. 'Vo |
|
quote: ...wat? aah, wacht nu begrijp ik hem, (na 10 keer na lezen) [Dit bericht is gewijzigd door marduklegions op 09-02-2009 20:45] 'Vo |
|
+ Coldborn |
|
schön signature |
|
|
|
hmm als ik een ritje kan krijgen er heen, en terug, dan kom ik wel. Vind het wel gezellig in de baroeg! |
|
Aanwezig |
|
quote: Ja.misschien kom ik ook wel weer een kijkje nemen. =) |
|
wow, wist niet dat ondskapt live speelde... die eerste cd is enorm vet btw Je moeder. |
|
Aanwezig. Eens even zien of de live performance van Ondskapt echt zo dramatisch is. Kan het op plaat wel erg waarderen. Ben benieuwd... Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Kaartjes zijn nu te krijgen via www.baroeg.nl |
|
Voor degenen die Coldborn niet kennen: http://www.myspace.com/coldborncold |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
Kan een moderator misscchien even Coldborn erbij zetten in de topictitel? Thx |
|
Misschien aanwezig I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
afwezig. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Morgen! |
|
jaloers signature |
|
Speelschema? |
|
Ey Raymond, Ik kan helaas niet komen met Eva! Ben onverwachts te blut om heen en weer te gaan... klote maar waar.. |
|
20.15-21.00 Coldborn 21.20-22.10 The One 22.40-23.40 Ondskapt |
|
Vanavond |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |