|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie mijn kerrazy tip! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ik ken deze band niet |
|
quote: Als je eerst deze link had gechecked, had je deze post niet hoeven plaatsen http://www.protector-of-death.com/ Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Onbekend voor mij, maar gezien de reacties van bepaalde mensen hier toch maar effe gedownload en gaan luisteren! Geweldige shit! Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Downloading......... bub |
|
NIet zo gaaf als Sodom maar zeker mijn tweede Duitse brute thrash favoriet, en inderdaad met name de eerste mini en "a shedding of skin" |
|
Niet zo gaaf? Niet zo gaaf? Smaken verschillen, hehe, ik heb alleen de eerste van sodom, die mini. Die is heerlijk slecht. De rest, och, op bandje, ja. Protector daarentegen.. Imo is het erg vreemd dat sodom zo "groot" is geworden en protector niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Protector had in ieder geval een drummer die wel maat kon houden, dat viel bij Sodom nogal tegen. Sodom kreeg alle aandacht omdat ze de eerste waren die het zo lieten horen. En Protector kwam misschien net te laat, er waren al bands die betere promotie hadden toen hun de Misanthropy m.l.p. uitbrachten. |
|
Die getekent is door die gast van voivod, op zich ook best een goede promotie. Maar ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Met de Zweedse vlag erbij... Da's frappant. Bareuh... |
|
Heheh oud topic; ik heb het ondertussen eens geluisterd en idd; erg gave band en nu dus ook nog es weer bij elkaar; what's next: dvd-release van een optreden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Verrek... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
deserteurs? signature |
|
even voor de duidelijkheid: er staat een "S" achter het Protector logo! dit is NIET de band "Protector" maar "Martin Missy and the ProtectorS" ex-Protector lid Martin is lang geleden verhuisd naar Zweden en speelt daar in een Protector COVERband en dat is deze band. dus niet de echte Protector. haha eigenlijk wel grappig, heb je ooit al zoiets gezien, een ex lid dat in een coverband van z'n eigen band speelt??? [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 20-12-2007 9:11] |
|
quote: quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Een overweging waard, zeker nu At War er ook bij is. Maar ja 400 km heen en terug. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=osgMYJLdwEE&feature=related 400 km gefahren, in dem kleine Polo, mit den gitarre auf dem knie!!! |
|
Godver, wat gaaaaaaffff!!! Goed geluid ook nog eens! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
4 albums, 2 ep's maar wel 3 best of's.... Ik moet het nog checken. Eerste 2 nummers die ik heb gehoord klonken wel al lekker aggressief |
|
quote: Maar dat zegt natuurlijk wel iets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Absoluut! Dat platenfirma's afzetters zijn, want als je uit 4 cd's 3 best of's genereert, is het eerlijker om gewoon te zeggen: Koop alle albums, ze zijn het waard |
|
Je hebt helemaal gelijk! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |