![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik krijg CS hier niet lekker aan de gang ik ben de opdate ycles helemaal kwijt. vraagje dus welke updates moet ik halen als ik er vanuit ga dat ik alleen de kale cdrom heb geinstaleerd? ik speel cs vaak op de Filippijn als ik met vakantie ben. we hebben daar een netwerk waar we in de middag wel eens met 20 man spelen tegen elkaar is erg tof. ![]() |
|
je moet halflife 1.1.0.8 hebben en counterstrike 1.3 of is 1.4 er al? ![]() |
|
quote: als het goed is niet Godverdommen.. ![]() |
|
ik ben nu bezig met Medal of Honor ![]() ![]() |
|
quote: Heersch! alleen zo nu wel eens online willen spelen, maar dat Planet heeft mijn aanvraag op de cancel-lijst gezet ![]() ![]() |
|
ik speel ook counterstrike maar vaker nog tactical ops ![]() Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! ![]() |
|
Een stel vrienden van me zijn helemaal verslaafd aan CS. Ze draaien ook een server, cs.mofo.nl mocht je eens een kijkje willen nemen. Ik vind er overigens geen fuck aan, ik wil gewoon een beetje knallen en verder geen gezeik. ![]() |
|
SCHOP!!!!!!! Wie speelt er nu nog counter-strike 1.6 of CS:Source. Ik zelf speel allebei, ook al mist source het counter-strike gevoel, het is toch wel een leuke shooter die er verdomd mooi uitziet. . . . . . . . . . ? ![]() |
|
Heel lang 1.5 gerost.. Deagle hs ![]() Suck my piss ![]() |
|
Ik moet Counterstrike nog ergens op mijn computer hebben staan, goed was die tijd. ![]() |
|
tactical shield is echt cool ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: Hehe, hier sluit ik me volledig bij aan :D The Curse Gets Worse ![]() |
|
Tijdje terug weer CS gespeeld. Was wel lastig na een tijd lang niet doen. Maar nu doet die computer het niet meer, maar eens maken. DoD kreeg ik helemaal niet aan de praat ![]() Ow wat heerste dod_hill toch in 1.0 ![]() ![]() |
|
quote: hiero! ![]() speel het al jaren vanaf 1.1 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Heb heel lang DoD gespeeld, machtig spel! "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." ![]() |
|
Een ZM-Counterstrike sever dusch/??? Suck my piss ![]() |
|
zijn er nog mensen die DoD spelen, en dat bedoel ik niet source ![]() |
|
nee, wel gewoon cs 1.5... Suck my piss ![]() |
|
is ook leuk, welke server speel je vaak? ![]() |
|
DoD ![]() ![]() Misschien maar weer eens Half Life + steam installeren en DoD downloaden. Laatste keer dat ik dat probeerde deed DoD het niet. ![]() Damn, wat was dat spel gaaf. En zoals eerder gezegd: dod_hill uit de eerste versie ownde!!! ![]() |
|
quote: oa. ZVDK en noodles Suck my piss ![]() |
|
en dan vooral Iceworld... onder de namen; Huisvesting, KA! of MrHustler.. zie je daar! Suck my piss ![]() |
|
ik speel nu op de server van gokkast.tk, ik die ga jou van eens proberen. de naam is Markam [NL] ow maar das DoD overigens [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 15-09-2005 19:56] ![]() |
|
ik kan geen van die servers vinden. kan je iets specifiekere namen geven? ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |