IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Realm
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-02-2009 13:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vanmorgen in de auto nog 's keihard Realm opgezet!

Wie kent ze nog deze thrashers uit Milwaukee (of all places). Ze brachten helaas maar twee platen uit, maar die waren dan ook om vingers en duimen bij af te likken. Vooral Endless War is een pareltje van snelle, technische thrash.

Endless War (1988) Suicity (1990)

Ze brachten nadien nog een demo uit, maar dat leidde niet tot een nieuwe platendeal. Er zou ook een nooit uitgebracht derde album bestaan, maar daar heb ik verder geen info over.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-02-2009 13:50]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 10-02-2009 15:05 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Samen met Defiance een van de favorieten eind jaren '80.

Hun versie van "Eleanor Rigby" staat nog altijd op 1 in mijn favoriete coverlijstje.

10.10.1942 - 20.11.2011

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 10-02-2009 15:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 15:05 schreef attematic het volgende:
Samen met Defiance een van de favorieten eind jaren '80.

Defiance! Nog zo'n vette band!

quote:
Hun versie van "Eleanor Rigby" staat nog altijd op 1 in mijn favoriete coverlijstje.

Geniaal is die versie! Ik heb nog maar zelden zo'n geïnspireerde cover gehoord.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-02-2009 15:15]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-02-2009 15:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

realm!!!!!!!! Die band blaast nog steeds 95% van het huidige aanbod omver. Ook waren ze veel beter dan vergelijkbare bands als hades, Toxik etc etc.
Er zou een 3e cd zijn opgenomen, hopelijk wordt die alsnog een keer uitgebracht.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 10-02-2009 15:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 15:46 schreef attila_de_hun het volgende:
realm!!!!!!!! Die band blaast nog steeds 95% van het huidige aanbod omver. Ook waren ze veel beter dan vergelijkbare bands als hades, Toxik etc etc.
Er zou een 3e cd zijn opgenomen, hopelijk wordt die alsnog een keer uitgebracht.

Die laatste demo klinkt wel heel erg cool en doet vermoeden dat die derde plaat heel genietbaar zou zijn geweest. Ik hoorde laatst dat de band de opnames inmiddels zelf heeft verworven, maar dat ze er nu een ontzaglijk bedrag voor willen hebben. Vandaar dat voorlopig geen enkel label toehapt.

Overigens wordt de Final Solution (1987) wel binnenkort uitgebracht. Door wie en wanneer is nog niet bekend.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-02-2009 15:56]

attila_de_hun
Posted 10-02-2009 16:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zonde. zo een band moet toch wel snappen dat ze geen hoge marktwaarde hebben (helaas, maar waar). maar goed, dan hou ik het maar bij de twee cd's.

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 10-02-2009 17:37 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 10 februari 2009 15:15 schreef Count Usher het volgende:
Geniaal is die versie! Ik heb nog maar zelden zo'n geïnspireerde cover gehoord.

Ja, Pain speelde vrijdag ook 'Eleanor Rigby', maar de versie van Realm is dan toch klassen beter...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-02-2009 17:46 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Klinkt veelbelovend. Zometeen maar eens vanalles binnenhalen hiervan.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 10-02-2009 18:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 17:46 schreef 6sic6 het volgende:
vanalles

Twee platen. Veel verder ga je niet komen.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-02-2009 18:25 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 18:22 schreef Count Usher het volgende:
Twee platen. Veel verder ga je niet komen.

Hehe, oke dan ben ik snel klaar. Dit zal sowiso wel onvindbaar zijn.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-02-2009 18:25 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

endless war ja
rest ken ik niet van ze

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-02-2009 18:26 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 10 februari 2009 18:25 schreef 6sic6 het volgende:
Hehe, oke dan ben ik snel klaar. Dit zal sowiso wel onvindbaar zijn.

Blogspots.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 10-02-2009 18:32 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Twee uitstekende platen gemaakt, en toen was de deal afgelopen.
Inderdaad Defiance, maar ook Indestroy, Holocross, Lese Majesty, Recipients of Death, Atrophy, Numskull, Incubus (Serpent Temptation 1988), Sindrome (Chicago)

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 10-02-2009 18:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 18:32 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Inderdaad Defiance, maar ook Indestroy, Holocross, Lese Majesty, Recipients of Death, Atrophy, Numskull, Incubus (Serpent Temptation 1988), Sindrome (Chicago)

Ga gerust even door. Ik zie al meteen drie namen die ik nog niet kende.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 10-02-2009 19:26 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Waar kun je die van Sindrome ergens downloden, ben al mn hele leven er naar op zoek. Ooit bij vara's vuurwerk gehoord en nooit vergeten!!!!!!!

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 10-02-2009 19:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 19:26 schreef nark het volgende:
Waar kun je die van Sindrome ergens downloden, ben al mn hele leven er naar op zoek. Ooit bij vara's vuurwerk gehoord en nooit vergeten!!!!!!!

http://www.sindrome.net/

Sadistic Sinner
Posted 10-02-2009 20:04 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 18:41 schreef Count Usher het volgende:
Ga gerust even door. Ik zie al meteen drie namen die ik nog niet kende.

O.K. dan nog een paar:Kublai Khan, At War (Virginia), Bloodfeast (New York), Sextrash, Slavery (BRA), Aftermath (Illinois & Arizona), Gammacide, Agony (SWE), Anialator (Texas), Bloodlust, Preacher (Californie) , Anvil Bitch, Apocalypse (Idaho), Arcane (Texas), Coven(Seattle), Dethrone (Fin) , Epidemic (San Francisco) , Evil Sinner (BEL), Harter Attack, Evil Dead, Have Mercy, Powermad, Holy Terror, Lord Crucifier, Liege Lord, Mace (Washington), Leprocy (Montreal), Morbid Saint, Hellwitch, Malicious Intent (Kansas & Utah), Sacrifice(CA),Intruder (Tennessee), Mortal Sin, MX (Sao Paulo), Dorsal Atlantica, The Mist, Pendemia, Savage Steel, Purgatory (Ohio), Rigor Mortis (Texas), Ruthless (Californie), The Unsane (New York), Executioner (Boston), Metal Onslaught.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 10-02-2009 20:06 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

OK, ongeveer de helft van die namen is mij volledig onbekend. Dit gaat weer een interessante week worden, zie ik.

Sadistic Sinner
Posted 10-02-2009 20:09 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 19:26 schreef nark het volgende:

Goed dat je die nooit vergeten bent, een bent die echt de klasse had om groot te worden, maar na 2 demo,s al ophield.
De 2 demo,s zijn op c.d. verschenen op Brutal Records, met de cover van de tweede demo.

attila_de_hun
Posted 10-02-2009 20:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 13:46 schreef Count Usher het volgende:
Ze brachten nadien nog een demo uit, maar dat leidde niet tot een nieuwe platendeal.

Is dit de demo met de zanger van "Last crack"?? is het materiaal in dezelfde stijl als de twee platen/cd's??

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-02-2009 8:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, toevallig gisteren ook nog gedraaid. Prachtband. Eleanor Rigby in deze uitvoering is een machtig nummer!

spelfout weggehaald...

attila_de_hun
Posted 11-02-2009 20:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 20:06 schreef Count Usher het volgende:
OK, ongeveer de helft van die namen is mij volledig onbekend. Dit gaat weer een interessante week worden, zie ik.

Count, ken je blind illusion? zo niet, dan moet je zeker hun cd eens beluisteren (sane asylym). verder lijkt mij Hades (usa) ook wel wat voor jou.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 11-02-2009 20:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ja, Blind Illusion ken ik. Altijd al een vreemde band gevonden. Zeer originele thrash.

Temmink
Usericon van Temmink
Posted 12-02-2009 19:53 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

quote:

Indestroy en Lese Majesty ken ik niet, voor de rest heel toffe namen.
Van Numskull en Recipients of Death wil ik graag wat spul legaal hebben, dat ligt alleen niet overal voor het oprapen.
Van Sindrome bestaat ook een machtige bootleg DVD.
Er zijn er vijf in de omloop, maar slechts eentje is echt waanzinnig de moeite waard.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com