|
Auteur: |
|
|
Samen met Defiance een van de favorieten eind jaren '80. Hun versie van "Eleanor Rigby" staat nog altijd op 1 in mijn favoriete coverlijstje. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Defiance! Nog zo'n vette band! quote: Geniaal is die versie! Ik heb nog maar zelden zo'n geïnspireerde cover gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-02-2009 15:15] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
realm!!!!!!!! Die band blaast nog steeds 95% van het huidige aanbod omver. Ook waren ze veel beter dan vergelijkbare bands als hades, Toxik etc etc. Er zou een 3e cd zijn opgenomen, hopelijk wordt die alsnog een keer uitgebracht. |
|
quote: Die laatste demo klinkt wel heel erg cool en doet vermoeden dat die derde plaat heel genietbaar zou zijn geweest. Ik hoorde laatst dat de band de opnames inmiddels zelf heeft verworven, maar dat ze er nu een ontzaglijk bedrag voor willen hebben. Vandaar dat voorlopig geen enkel label toehapt. Overigens wordt de Final Solution (1987) wel binnenkort uitgebracht. Door wie en wanneer is nog niet bekend. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-02-2009 15:56] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
zonde. zo een band moet toch wel snappen dat ze geen hoge marktwaarde hebben (helaas, maar waar). maar goed, dan hou ik het maar bij de twee cd's. |
|
quote: Ja, Pain speelde vrijdag ook 'Eleanor Rigby', maar de versie van Realm is dan toch klassen beter... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Klinkt veelbelovend. Zometeen maar eens vanalles binnenhalen hiervan. |
|
quote: Twee platen. Veel verder ga je niet komen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Hehe, oke dan ben ik snel klaar. Dit zal sowiso wel onvindbaar zijn. |
|
endless war ja rest ken ik niet van ze |
|
quote: Blogspots. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Twee uitstekende platen gemaakt, en toen was de deal afgelopen. Inderdaad Defiance, maar ook Indestroy, Holocross, Lese Majesty, Recipients of Death, Atrophy, Numskull, Incubus (Serpent Temptation 1988), Sindrome (Chicago) |
|
quote: Ga gerust even door. Ik zie al meteen drie namen die ik nog niet kende. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Waar kun je die van Sindrome ergens downloden, ben al mn hele leven er naar op zoek. Ooit bij vara's vuurwerk gehoord en nooit vergeten!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: http://www.sindrome.net/ When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: O.K. dan nog een paar:Kublai Khan, At War (Virginia), Bloodfeast (New York), Sextrash, Slavery (BRA), Aftermath (Illinois & Arizona), Gammacide, Agony (SWE), Anialator (Texas), Bloodlust, Preacher (Californie) , Anvil Bitch, Apocalypse (Idaho), Arcane (Texas), Coven(Seattle), Dethrone (Fin) , Epidemic (San Francisco) , Evil Sinner (BEL), Harter Attack, Evil Dead, Have Mercy, Powermad, Holy Terror, Lord Crucifier, Liege Lord, Mace (Washington), Leprocy (Montreal), Morbid Saint, Hellwitch, Malicious Intent (Kansas & Utah), Sacrifice(CA),Intruder (Tennessee), Mortal Sin, MX (Sao Paulo), Dorsal Atlantica, The Mist, Pendemia, Savage Steel, Purgatory (Ohio), Rigor Mortis (Texas), Ruthless (Californie), The Unsane (New York), Executioner (Boston), Metal Onslaught. |
|
OK, ongeveer de helft van die namen is mij volledig onbekend. Dit gaat weer een interessante week worden, zie ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Goed dat je die nooit vergeten bent, een bent die echt de klasse had om groot te worden, maar na 2 demo,s al ophield. De 2 demo,s zijn op c.d. verschenen op Brutal Records, met de cover van de tweede demo. |
|
quote: Is dit de demo met de zanger van "Last crack"?? is het materiaal in dezelfde stijl als de twee platen/cd's?? |
|
Ja, toevallig gisteren ook nog gedraaid. Prachtband. Eleanor Rigby in deze uitvoering is een machtig nummer! spelfout weggehaald... |
|
quote: Count, ken je blind illusion? zo niet, dan moet je zeker hun cd eens beluisteren (sane asylym). verder lijkt mij Hades (usa) ook wel wat voor jou. |
|
Ja, Blind Illusion ken ik. Altijd al een vreemde band gevonden. Zeer originele thrash. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Indestroy en Lese Majesty ken ik niet, voor de rest heel toffe namen. Van Numskull en Recipients of Death wil ik graag wat spul legaal hebben, dat ligt alleen niet overal voor het oprapen. Van Sindrome bestaat ook een machtige bootleg DVD. Er zijn er vijf in de omloop, maar slechts eentje is echt waanzinnig de moeite waard. |
Index / Heavy Metal |