|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
kut band IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Email adres? The trend is dead. |
|
Iets met profiel, licht. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat is een "At the thorne of judgement"? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Of een ty.... Boeiender |
|
waar blijven die mods dan? stel sloapurts... hahaha: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2562514/1 |
|
Ik wil graag de groetjes doen aan Greycloak! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik aan Grindbasher, Dentz, Onweerwpolf, Metalhead22, Cees en aan mijn moeder. Boeiender |
|
Ik wil ook groetjes!! |
|
Groeten aan MMayo! En Onweer moet natuurlijk wolf erachter ipv wqolf... Boeiender |
|
Yay!! Groetjes terug, geheel spontaan enzo |
|
Groetjes kruisjes vanuit Limburg. |
|
quote: Boeiender |
|
Natte kusjes voor iedereen en een knuffel voor Mayo erbij! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oeh. Boeiender |
|
quote:je moeder leest dit forum niet eens, aap. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Daar ga jij vanuit.... Aap. Boeiender |
|
Ze houdt alles van Departure& Grindbashers bij. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 10-02-2009 17:55] |
|
Oh ja ze moet toch weten waar zoonlief uithangt. Fuck the world and fuck you |
|
hahahahaha... lekker off topic... de eerste grindbashers cd wilde moeder van MR. N. nog wel (omdat ze bedankt wordt in de bedanktlijst). de split met agathocles vind moeder niet leuk, omdat pa bedankt wordt... jajaah, en a'j ut neet g'leuft, za'k ow zo wa aan's vertell'n! |
|
Geef het maar op Lucas. |
|
hoezo? muzikantenbank...? |
|
Nee gewoon stoppen. |
|
met z'n band bedoel je? of poging om een band te vormen? (ja, ben niet zo grind van begrip...) |
|
Geen muziek meer maken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-02-2009 19:26] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |