|
Auteur: |
|
|
Route Eindhoven(A2) / Tilburg(N65) - Afslag 's Hertogenbosch centrum - Volg (Heetmanplein) richting utrecht - Rechtdoor bij rotonde koningsweg - Bij 2e stoplicht links af (bij de kwikfit) - De 1e straat rechts - Aan het einde rechts Utrecht (A2) - Afslag A59(Waalwijk/Zierikzee) - Afslag 47 's Hertogenbosch centrum - Volg Centrum - Na 6 stoplichten de brug over - Gelijk na de burg 1e rechts - De 1e straat rechts - Aan het einde rechts Openbaar vervoer Vanuit het Centraal Station, 5 – 10 minuten lopen: - Verlaat het station aan de centrumzijde. - Ga voor de rotonde met de Gouden Draak linksaf. - Je loopt de Koninginnelaan op, welke overgaat in de Brugstraat. Deze volg je tot aan de stoplichten voor Kwikfit. - Hier steek je rechtdoor over en loopt aan de linkerzijde langs de brug tot aan het water. - Aan uw linkerhand zie je The Talent Factory. http://www.talentfactorydenbosch.nl/ |
|
Dit ging toch niet door ivm problemen met de zaal of iets dergelijks, vertelde de organisatie me? |
|
Ik ga wel even kijken als dit doorgaat |
|
Gaat bij mijn weten niet door. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Oh das klote! |
Index / Concerten |