|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, zin in vandaag. |
|
Zo,straks er maar eens heentuffen! |
|
Braindead fest op koninginnedag.... Wat toepasselijk ! lampje |
|
Onbedoeld toepasselijk inderdaad gezien het drama van gisteren. |
|
quote: Haha oke dan Erg jammer dat het rustig was btw! |
|
Het was niet druk maar zeker gezellig. Zelf nog best lekker gespeeld. De geluidsman moest helaas direct na de soundcheck al naar huis dus het was effe afwachten of het allemaal goed uit zou pakken qua geluid maar het viel niets tegen. Er waren zowaar wat jong fanatiek grut die een pit starten en wat headbangers. Na de show een enorme run op de merch.. goed te doen dus. Gerard ook bedankt!! |
|
quote: Geen dank, het was inderdaad een leuk feestje. Waarom het nou zo rustig was weet ik niet.... Het zal wellicht met het feit te maken hebben dat het weer eens op koninginnedag zelf was en dan plannen mensen toch sneller een dagje A'dam of A'doorn.. Jullie ook enorm bedankt, uiteraard ook alle andere bands Grindbashers, Dictated, Sepiroth, Putrid Inbred!! |
|
anytime |
|
Waarom speelde Darkall Slaves eigenlijk niet? |
|
was idd mooi! ook mooi dat 't publiek (toen we al weg waren... hehe) kennenlijk (las ik hierboven) mooi los ging. idd hulde aan Gerard nogmaals... die band uit Frankrijk... heb wel meegekregen waarom ze niet kwamen, maar ben 't vergeten (erg onder de indruk van wat er in A'doorn is gebeurd en daarom ben ik 't vergeten a.k.a. ). |
|
quote: Darkall Slaves speelde niet om het feit dat een van de bandleden een nieuwe baan had en dus niet vrij kon krijgen!! Helaas, had ik ook meerdere bands gevraagd voor vervanging, echter geen positieve reacties gehad!! |
|
quote: T was vorig jaar ook superrustig, tel daar koninginnedag met gratis metal in bijv Arnhem/grote feesten in bijna alle plaatsen/Origin in Tilburg bij op, en je hebt een klein publiek. Rebel without a sauce |
|
quote: Ik denk dat het met name te maken heeft met niet genoeg publiciteit. De website is al jaren dood, en de info op de buze vind ik maar magertjes. |
|
vand e website is opzich wel jammer idd... aan de andere kant: op elke nederlandsforum was er wel een vermelding van braindead te vinden... er is op koniginnedag overal wat te doen en daar zal 't 'm het meest aan liggen denk ik... desondanks was 't erg tof en nu maar afwachten of we een stonehenge- ticket hebben bemachtigd ( ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |