|
Auteur: |
|
|
Ligeia (USA, melodic metalcore) komt volgende week voor 3 data naar Nederland, be sure dat je er eentje meepakt! 16-02 The Cave, Amsterdam w/ We Shall Rise & So Called Celeste 20:00 - 7euro 17-02 De Nieuwe Nor, Heerlen w/ The Bridal Procession (FR), We Shall Rise, Bloodtrial & As Enemies Arise 19:00 - 5euro (4euro voor studenten!) 18-02 Watt, Rotterdam w/ The Bridal Procession (FR), We Shall Rise, Poison My Blood (BEL) & As Enemies Arise 19:00 - 8euro alle info: www.myspace.com/stucfest |
|
up! |
|
Ik ben er bij maandag. Cool. '"Never back down, never give in!" |
|
Ligeia is een heldenband. Ben benieuwd hoe fucked up ze erbij staan in Amsterdam. |
|
quote: wat is daar mis mee? |
|
uppercut! |
|
Godver, dat Ligeia klinkt zeker niet verkeed.....op de cleane zang na dan. Eens kijken of ik hierbij kan zijn in Heerlen. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-02-2009 13:45] |
|
Aanwezig!! @Moshcore, is de NBU welkom??? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Pffff nog een avond in de Cave. =) |
|
Oh lieve god, NEE HE!!!!!!!!!!!! Ben jij er ook weer?? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: ligt eraan welk deel motormuizen mogen van mij weg blijven @ 6SIC6; Ligeia is zeker de moeite waard, vooral live was het vorige keer echt heel vet! |
|
quote: Rot maar op met je . Hihi,.Maar ik zie wel. Nog gaar van gister,Paradiso.Vanavond Baroeg,morgen Manifesto en zondag ook de Cave. Weet niet of ik maandag nog zo frips ben. =) |
|
quote: Hehe, volgens mij komen ze niet. Ik zie je maandag wel, succes! Heb je al een drummer (vast)? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Tsssss, mondje! Geef me maar gewoon bier, da's alles Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: gelukkig en thanks, zie je dan! |
|
vanavond Rotterdam!!!! |
Index / Concerten |