|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Who the fuck is Krallice signature |
|
quote: quote: Kom op, zeg, Hyppie. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-12-2016 13:26] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oei. |
|
ontmaskered signature |
|
wat een kutplaat trouwens signature |
|
Volgende week een nieuwe plaat genaamd Loüm met Dave Edwardson van Neurosis als zanger. Nog een andere nieuwe plaat zal dit jaar nog uitkomen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 24-10-2017 21:32] |
|
Loum vond ik redelijk. Vandaag is Go Be Forgotten verschenen en dat is mijn favoriete Krallice-plaat sinds Years Past Matter. Minder technisch, meer atmosferische toestanden (prachtige synthlagen), meer song. |
|
Go be forgotten viel me behoorlijk mee bij een eerste luisterbeurt, ga die zeker nog een paar keer spelen, merci voor de tip! |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Nieuwe plaat: Deze combineert elementen van de vier vorige platen (Ygg huur, Prelapsarian, Loüm, Go Be Forgotten) en verbetert op alle fronten. Echt een fantastische plaat! Iemand noemde deze plaat "Emperor meets Voivod" en daar kan ik me best wel in vinden. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-08-2020 19:51] |
|
|
|
Nieuwe track van aankomend album Crystalline Exhaustion (releasedatum: 28 januari): Als de rest van de plaat dit niveau heeft, kan het wel eens mijn favoriete Krallice-plaat in tijden worden. Prachtige dromerige synthlagen die ook flink de tijd krijgen in de introductie, opbouw is ontzettend mooi geleidelijk aan, het laat je echt even zweven. Weer wat meer richting een plaat als Go Be Forgotten waar de blackmetalinvloeden op de voorgrond staan, maar dan een stuk ruimtelijker en vooral minder hectisch qua instrumentatie. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 22-01-2022 19:38] |
|
De nieuwe plaat: |
|
Lafjes en zonder ook maar iets in de richting van kloten. Dit was 10 jaar geleden al over de datum. #neigeislief |
|
Tweede plaat al dit jaar, die enkele weken geleden werd gereleased. Fijn spul [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 06-07-2022 18:45] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |