|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
harde baas... zijn singeltjes komen regelmatig voorbij tijdens het drinken hier! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hehe, zat er in, deze topic. Maar geef mij maar hendrix. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geef mij maar Jo Junk & His Hotdogs... Bareuh... |
|
quote: Op de site van ZVV de Hoven kun je hun versie van "de jongens uut de Heuve" horen. Schijnen inderdaad ook wel gasten te zijn geweest die alles gebruikten wat los en vast zat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat nummer staat ook op mijn LP, net als het nummer Fikkie. Mooi man. Volgens mij was ome Jo inderdaad net zo'n gebruiker als ome Jan. Bareuh... |
|
Jan boerzoem! Ware held, die man. |
|
quote: ROFL!11 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Gaat Fikkie toevallig over de beruchte gelijknamige Zutphense zwerver? Die heb ik ooit nog samen met Frederik (RIP) en mijn toenmalige godsdienstleraar van de weg voor het postkantoor afgetrokken. De man was geheel in delirium door teveel inname van alcohol. Godschristus wat was die zwerver een smeerlap, de rest van de dag stonken mijn kleren naar een helse combinatie van stront, pis en zeer goedkope alcohol. De ambulance had aanvankelijk niet eens zin om weer voor de zoveelste keer voor hem te komen, gelukkig wou de politie wel helpen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, dat gaat inderdaad over hem. Maarre... Van De Weg, zo heette die godsdienstleraar? indeed. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 14-02-2009 23:30] Bareuh... |
|
Ieder zijn meuk.... toch? Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Grmbl, stelletje dirty minds. Fikkie lag bezopen op de weg, bewusteloos, het was gewoon een kwestie van afwachten tot er een onoplettende automobilist hem plat zou rijden. De godsdienstleraar in kwestie heette overigens Hokuyoku, soms zijn namen te absurd om een geloofwaardig verhaal te schrijven. Wij hebben met ons drieën de zwerver opgepakt en in het postkantoor gelegd. Duudelijk? Overigens barsten Zutphen en Brummen van de skooiers waar je een liedje over kunt maken, volgens mij zit daar ook iets in het drinkwater. Jopie Gianotten, Willem Schmidt, Ortwin, Japie, Gertie van Engeland, de halve Melatensteeg etc. etc. Leve de zegeningen van een PvdA-gemeente die denkt dat het wel verantwoord is om vijf afkick-klinieken en minstens zoveel psychiatrische instellingen in een stad te concentreren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar goed, schooier of niet, er is wel een biertje naar hem vernoemd: quote: Zie ook: http://www.hanze-stadsbrouwerij.nl/bieren.htm Bareuh... |
|
quote: wow, da's iig beter dan een plein... Herman van de bakker |
|
quote: Zwervers zijn irritant. Als je toch aan het opruimen bent, ruim dan gelijk even die gast met die rooie jas op die altijd voor het station en voor Albert Heijn staat te bedelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bwhehehe, zag Jan boezeroen staan. Niet verwacht dat ik de jongens uut den heuve hier tussen zou zien staan. ( mijn vader komt uit Voorst.) Owja, Jan is een HELD!> |
|
quote:Ik was altijd wel fan van Jack Shag & De Vloeikes |
|
Het verbaast mij dat ik het ken! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Goeie zaak. Daar heb ik vroeger een paar gave tentfeesten meegemaakt. Ik ben een keer naar een tentfeest in Voorst geweest, daar bezopen geworden, op de fiets naar huis gegaan, daarna ben ik een stuk van de film kwijt en de volgende morgen werd ik wakker bij een kampvuur op een tentfeest in Oeken? Ik snap nog steeds niet hoe dat gebeurd is. Net zoals ik nog steeds niet snap hoe het kan dat ik gepijpt ben door de vriendin van één van mijn kameraden toen op een tentfeest, maar daar weet ik nog steeds niks van natuurlijk. Bestaat bakker Bril in Voorst nog? Ik ging vroeger altijd ijsvogels kijken bij de brug in Voorst en daarna gevulde koeken eten bij bakker Bril. Zulke lekkere gevulde koeken ben ik nooit meer tegengekomen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-02-2009 23:06] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zeker. Bareuh... |
|
jantje is de oude buurjongen van mijn vader,heeft ooit op lage zwaluwe gewoont met zijn ouders naast mijn opa en oma |
|
Lage Zwaluwe? Dat verklaart dan idd wel waarom hij aan de drank gegaan is en daar een lied over geschreven heeft ja.. |
|
quote:Moet even iets recht trekken, geloof ik. Jan is nooit aan de drank geweest en zijn liedjes zijn uit het leven gegrepen, doch niet uit zijn eigen leven. Dus datte |
|
quote: Zegt hij dat zelf? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Nee, dat weet ik zeker. En geloof me. Ik kan het weten. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |