|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Schop! Tot zaterdag! Bla |
|
Toch vrij kunnen krijgen. Morgen aanwezig ! |
|
Vanavond !!! Er zijn nog enkele kaarten te verkrijgen aan de kassa. |
|
BongoBongo is er wel, voor het eerst, dus ben benieuwd |
|
Zo, dat was een bijzonder gezellige avond, gaan we vaker doen. BongoBongo heeft alleen zijn identiteit prijsgegeven aan een bijzonder vriendelijke jongedame. Zal de drank wel zijn geweest |
|
Zo, wat een gezellige avond was dat Alleen heeft zich wel een tikkeltje teveel alcohol mijn lichaam weten te infiltreren. Destitution: wat een verassing was dat. De eerste band, de zogenaamde outsiders. Dit is de band waar ik me het meeste mee heb vermaakt afgelopen nacht. Gewoon echte old school Thrash, met absurd goede gitaren, drums en bas, alleen de zang zou nog iets op aan te merken kunnen zijn. Irmin: Snel weggegaan naar de andere kant om een paar potjes te poolen. absoluut niet mijn muziek. Insatiable: Hier heb ik wel even kritisch naar gekeken. Instrumentaal was het redelijk goed te doen, en de zang was ook niet altijd verkeerd. Alleen hoorde ik een hoop fouten door de muziek, en echt overtuigend kwamen ze op mij helaas niet over. Des al niet te min een leuk bandje. Cirith Gorgor: De hell van de avond... en niet zonder reden. wat een ongelofelijk tering herrie was dat. Ik denk dat ik nog nooit zoveel hoofdpijn heb gehad tijdens een concert. Het klonk een uur lang alsof er een speenvarken bruut werd verkracht. Absoluut niet mijn ding en ik was ook blij toen het afgelopen was. Posthuman:Erg leuke band. Ik kende Sander ook al langer. De nummers zitten puik in elkaar en de zang is erg leuk. Posthuman maakte het voor mij toch weer even flink goed na Cirith Gorgor. Freestyler lekker meegezongen en toch nog even snel een pit gepakt. Na die tijd zijn we met een redelijke groep naar de Irish Pub gegaan verderop in Winschoten om onze verhalen van de avond te bespreken. Hulde aan Regeer en op naar deel 9 zou ik zeggen. |
|
Goden, geweldige avond! Zeer veel dank aan het fantastische publiek! |
|
quote: Ik zal het niemand verklappen hoor! |
|
Bla |
|
Mooie plaatjes weer Mira! Het was zeker een erg geslaagde avond en de opkomst en sfeer waren weer fantastisch! De verrassing voor mij was absoluut Irmin, die ik een beetje op de gok had geboekt. Wat een enthousiasme van de band ook. Ook Destitution viel goed in de smaak. Die jongens had ik al eens eerder gehad met een eerder bandje, maar er zit nu echt vooruitgang in !!! Heb Insatiable helaas moeten inkorten omdat we behoorlijk uitliepen, maar heb me er prima mee vermaakt weer. Die cover BLIJFT geniaal !!! Daarna Cirith Gorgor. Of het allemaal even strak was weet ik door het rijkvloeiende bier niet meer, maar heb me er weer prima bij vermaakt. Even als afsluiter Posthuman, die ook weer een gave cover presenteerden. Het was weer een lekker variabel avondje met voor elke metalfan wel wat wils. Op naar de 9e editie maar weer, mogelijk in mei, anders eerst op naar Sodom Open Air op 27 Juni !!! Allemaal bedankt voor een gave en geslaagde avond !!! |
|
Cheers Regeer! Jij ook bedankt voor de toffe avond en tot snel! Bla |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |