|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is toch die band? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-02-2009 22:29] |
|
quote: Die band is nooit van de grond gekomen. Maak jij niet die fout. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Ik vond de muziek wel sterk. |
|
omver geblazen? maar goed dat je nu een stuk dikker bent. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
3 maart zijn de opnamen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
|
|
quote: genoeg langharig tuig dat minder dan 30 euro per uur verdient, dus waarom zouden ze meer vragen: marktwerking. |
|
SLuikreclame. Shirtje, achtergrondmuziek. Om het geld doe ik het niet. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: |
|
quote: Ik denk niet dat je zelf het shirt en/of de muziek mag uitzoeken. Ik voorzie een bon jovi shirt en die muziek op de achtergrond. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: of nickelback! Een kleine snol zit zo vol. |
|
sin with sebastian [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-02-2009 21:01] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Shut up! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
And sleep with me! (Ja ja, test uw slechte-muziekkennis) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: HIM? |
|
quote: Je hebt gewoon ge-google-d, goldenboy I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Helaas moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik deze écht uit m'n kop wist.. zal wel komen door de verschijning van de clip in het foute muziek-topic een tijdje geleden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Snap ik. |
|
Dinsdag opnames gehad. Komt over een week of 2 op de rtl zenders. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Adverteren op de tijdstippen dat Cardingus wordt uitgezonden kost niet zo veel. Dat kan de plaatselijke groenteboer of kapper ook wel betalen. |
|
Zal best, kwam mooi uit. Commercial opnemen en op de terugweg in Voorburg een basgitaar opgehaald. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |