|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
ziet er gay uit, maar is zooo lekker signature |
|
Superman's flying around metropolis and he's horny as hell. He's checking out the rooftops and all of a sudden he sees Wonder Woman sunning herself on the roof of the Justice League. I mean she is lying there buck naked and spread eagle. Looks like she wants to get fucked right? So Superman starts thinking to himself, "Man I gotta get myself some of that wonderpussy." and then he realizes that he can fly down, do a little fast pumping and be gone before she even sees him. Because he's Superman. he's faster than a speeding bullet, right? So Superman, he swoops down, he fucks her so quick, she doesn't even see him. Wonderwoman sits up and says, "What the fuck was that?" and The Invisible Man says "I don't know but my asshole is killing me signature |
|
Lekkere plaat idd! spelfout weggehaald... |
|
moet dringend kopen, voor in de auto ze zijn op tour binnenkort in Gent, ma kweet nie waar [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-02-2009 22:19] signature |
|
Maar dus? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Deze plaat had zo uit de jaren '80 kunnen komen, geniale speed/thrash/heavy metal plaat. Plaat die aan één stuk door ragt, all killer no filler. Het fenomenale instrumentale nummer "City Lights" had niet misstaan op één van de eerste twee platen van Iron Maiden. [Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 13-02-2009 23:54] |
|
Heerlijke plaat. Voor mij één van de absolute hoogtepunten binnen de speed/heavy metal van 2009. Zou zo begin jaren tachtig kunnen zijn met die Jaguar, Maiden en Metallica (Kill 'em All) invloeden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gaaf! Bareuh... |
|
Het beter werk inderdaad, super! Against God and Government |
|
Ik sluit me aan bij de rest. Klinkt goed! Life doesn't get much better than this! |
|
Eindelijk een kwalitatieve opvolger uit eigen Zweden voor Maninnya Blade, maar inmiddels bestaan die ook weer. |
|
Gave band ja! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ook weer opgezet (myspace dan), vette band ja! 27.feb.2009 20:00 ENFORCER + PORTRAIT @ Mukkes Leeuwarden, HOLLAND [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-02-2009 13:53] |
|
LP staat in bestelling Bareuh... |
|
quote: man (aannemende dat Olof een mannennaam is). ha, ik weet nog goed dat ik de aardschok met een foto van Sebarian Bach ergens had liggen, een maat zag die en riep: lekker wijf! maar deze band klinkt wel goed zeg! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-02-2009 18:41] |
|
Iemand meer aanraders in de stijl van Enforcer? Geniale band |
|
http://www.myspace.com/enforcerthrashes De nederlandse Enforcer! The trend is dead. |
|
Inderdaad erg gave plaat. Zodra ik hem hoorde meteen in me jaarlijst van 2008 gezet (nr 3 geloof ik). |
|
quote: Exciter, Helloween (eerste 2 platen), Helstar, Vicious Rumors, Agent Steel, Jag Panzer, Abattoir, Living Death en Crimson Glory zou je eens kunnen proberen. Bareuh... |
|
Exciter- Ken ik, erg gave band Helloween (eerste 2 platen- Die maar eens proberen, hoewel ik al een aantal Helloween platen heb beluisterd maar dat kon me niet bekoren Helstar- Ken ik ook, ook erg gaaf Vicious Rumors- Zegt me niks, eens proberen Agent Steel- Jag Panzer- Zegt me niks, eens proberen Abattoir- Zegt me niks, eens proberen Living Death - Zegt me niks, eens proberen Crimson Glory - Zegt me niks, eens proberen Bedankt voor de tips |
|
quote: Check vooral Screams from the Grave met John Cyriis op zang! (Ik heb hem anders wel voor je) |
|
quote:-->> msn |
|
de nieuwe rockt wel meer, meer heavy, minder thrash. signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |