IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Enforcer (SWE - old school speed power metal) Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2009 21:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2009 21:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



ziet er gay uit, maar is zooo lekker


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-02-2009 22:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is dat een man of een vrouw?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2009 22:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Superman's flying around metropolis and he's horny as hell. He's checking out the rooftops and all of a sudden he sees Wonder Woman sunning herself on the roof of the Justice League. I mean she is lying there buck naked and spread eagle. Looks like she wants to get fucked right? So Superman starts thinking to himself, "Man I gotta get myself some of that wonderpussy." and then he realizes that he can fly down, do a little fast pumping and be gone before she even sees him. Because he's Superman. he's faster than a speeding bullet, right? So Superman, he swoops down, he fucks her so quick, she doesn't even see him. Wonderwoman sits up and says, "What the fuck was that?" and The Invisible Man says "I don't know but my asshole is killing me


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-02-2009 22:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Lekkere plaat idd!


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-02-2009 22:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

moet dringend kopen, voor in de auto

ze zijn op tour

binnenkort in Gent, ma kweet nie waar

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-02-2009 22:19]


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-02-2009 23:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maar dus?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-02-2009 23:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Deze plaat had zo uit de jaren '80 kunnen komen, geniale speed/thrash/heavy metal plaat.

Plaat die aan één stuk door ragt, all killer no filler.

Het fenomenale instrumentale nummer "City Lights" had niet misstaan op één van de eerste twee platen van Iron Maiden.

[Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 13-02-2009 23:54]


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-02-2009 23:53 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Heerlijke plaat. Voor mij één van de absolute hoogtepunten binnen de speed/heavy metal van 2009. Zou zo begin jaren tachtig kunnen zijn met die Jaguar, Maiden en Metallica (Kill 'em All) invloeden.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-02-2009 23:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Gaaf!


Bareuh...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-02-2009 13:05 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Het beter werk inderdaad, super!


Against God and Government


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-02-2009 13:14 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik sluit me aan bij de rest. Klinkt goed!


Life doesn't get much better than this!


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 14-02-2009 13:58 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Eindelijk een kwalitatieve opvolger uit eigen Zweden voor Maninnya Blade, maar inmiddels bestaan die ook weer.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-02-2009 18:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Gave band ja!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-02-2009 21:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-02-2009 13:48 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ook weer opgezet (myspace dan), vette band ja!

27.feb.2009 20:00
ENFORCER + PORTRAIT @ Mukkes Leeuwarden, HOLLAND

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-02-2009 13:53]


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-02-2009 18:30 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

LP staat in bestelling


Bareuh...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2009 18:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2009 22:11 schreef De Tegenpartij het volgende:
Is dat een man of een vrouw?


man (aannemende dat Olof een mannennaam is).
ha, ik weet nog goed dat ik de aardschok met een foto van Sebarian Bach ergens had liggen, een maat zag die en riep: lekker wijf!

maar deze band klinkt wel goed zeg!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-02-2009 18:41]


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-02-2009 12:53 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Iemand meer aanraders in de stijl van Enforcer?
Geniale band


Cees
Usericon van Cees
Posted 26-02-2009 12:55 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht



The trend is dead.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-02-2009 17:14 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Inderdaad erg gave plaat.
Zodra ik hem hoorde meteen in me jaarlijst van 2008 gezet (nr 3 geloof ik).


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-02-2009 16:59 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2009 12:53 schreef 6sic6 het volgende:
Iemand meer aanraders in de stijl van Enforcer?
Geniale band


Exciter, Helloween (eerste 2 platen), Helstar, Vicious Rumors, Agent Steel, Jag Panzer, Abattoir, Living Death en Crimson Glory zou je eens kunnen proberen.


Bareuh...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 27-02-2009 17:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht


Exciter- Ken ik, erg gave band
Helloween (eerste 2 platen- Die maar eens proberen, hoewel ik al een aantal Helloween platen heb beluisterd maar dat kon me niet bekoren
Helstar- Ken ik ook, ook erg gaaf
Vicious Rumors- Zegt me niks, eens proberen
Agent Steel-
Jag Panzer- Zegt me niks, eens proberen
Abattoir- Zegt me niks, eens proberen
Living Death - Zegt me niks, eens proberen
Crimson Glory - Zegt me niks, eens proberen

Bedankt voor de tips


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-02-2009 17:46 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 17:41 schreef 6sic6 het volgende:
Abattoir- Zegt me niks, eens proberen


Check vooral Screams from the Grave met John Cyriis op zang!

(Ik heb hem anders wel voor je)


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 27-02-2009 17:47 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 17:46 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Check vooral Screams from the Grave met John Cyriis op zang!

(Ik heb hem anders wel voor je)
-->> msn


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2010 20:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de nieuwe rockt wel meer, meer heavy, minder thrash.


signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen