|
Auteur: |
|
|
Ach, ik stond al niet meer te springen om nog een Otyg album. Laat die Vintersorg maar lekker barsten met z'n steralures. |
|
quote: vertel eens ? |
|
Gelijk heb je Vargen666. Hij liet Otyg gewoon stikken. Geen wonder dat ze stoppen. Ik vind het wel jammer want ik vond Otyg super. En veel beter dan Vintersorg in zn uppie. Maar die Vintersorg is gewoon een arrogant mannetje. Tenmindste, zo komt ie over in de (2) brieven die hij en ik hebben uitgewisseld. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Nou ja, XnegativeX vertelt hierboven al genoeg geloof ik. Vintersorg was in het begin leuk, maar hij is nu zo bekend dat hij zijn eigen roem (voor zover dat kan) tebuiten stijgt. Ach, let maar eens op zijn gedrag op een concert of lees eens iets van hem op inet of in een CD-hoesje. Ik weet niet hoor, maar die gast is het zoveelste "slachtoffer" van "stardom". |
|
kvind jammer. kvond otyg wel heerschend http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Vond vintersorg toch al erg zwaar zuigen We`re not dead we`ve never lived |
|
best wel dom als je al sterallures krijgt als je maar een beperkt aantal cd's verkoopt (want laten we eerlijk zijn, zo veel verkocht vintersorg en otyg nou ook weer niet). ik krijg dan toch wel een beetje een hekel aan een band als blijkt dat de personen in die band zichzelf wel erg speciaal vinden, ook al is hun muziek briljant. |
|
Volgens het duitse blad Legacy (nr 19/2002) moet er deze maand een nieuw Otyg album uitkomen. Hoewel er nog geen titel afgedrukt staat. Is dit een fout van het blad? Iemand enig idee? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
otyg is veel beter als vintersorg. Maar er zijn meer bands zoals otyg. ik denk niet dat otyg nog een nieuw album gaat uitbrengen. |
|
quote: ehm... DUH?? |
|
Wat een prachtig nieuws Ik, Wil Schuurman |
|
|
Index / Nieuws, actualiteit en media |