|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
huh??? Suck my piss |
|
Jammer, hoor. Was wel lomp beuken. Touché, pussycat! |
|
dit is echt gewoon kut, 1 van nederlands vetste grindcore bands.. zonder death metal invloeden.. fuck! |
|
Godverkut! Dat sucks... Compost christian... When you'll suffer!!!! 11.45: restate my assumptions |
|
Ja, zeer spijtig. Wieger, we love you! |
|
Bert! |
|
snert! |
|
is gewoon kut, heeft nederland weer 's wat grindcore bands, stoppen ze allemaal... |
|
My mind`s mine uit elkaar? oe wat erg ik kan er maar moeilijk over heen komen ow nee.... wacht..... boeie |
|
Jammer! Ooit eens samen met hen op een festivalletje gestaan. Niet mijn ding, maar wel een vette band. |
|
zeker vet beuken, daarom vond iedereen 't ook zo cool denk ik |
|
My Mind's mine uit elkaar? Oh mijn god wat vind ik dat een ramp! Oh nee toch niet |
|
quote: wat een super originele reply weer jah! Suck my piss |
|
erg jammer... No meat is sweater |
|
quote:Ach ja, het geeft niet hoor, flink oefenen dan kun jij het vast ook wel over een tijdje... |
|
quote: |
|
Je moeder. |
|
spijt me zeer, maar nog nooit van gehoord, vanwaar zijn ze gestopt? het grind was op? Oud Vuil. |
|
Ik heb me laten vertellen dat ze vanwege muzikale meningsverschillen uit elkaar zijn gegaan. 11.45: restate my assumptions |
|
yep, de ene wou sneller, de ander vond dat t wel af en toe rustiger kon |
|
quote:Nou ja. En daarvoor doek je meteen maar de hele band op? |
|
dark angel is weer bij elkaar . dat is toch een aardige compensatie |
|
quote: Je hebt het wel over een Friese band, dus of dat uberhaupt wel compenseert is maar de vraag... 11.45: restate my assumptions |
|
Gister voor het eerst gehoord bij karnivoor ( ) klonk erg goed... Jammerz |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |