|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
tralalaaaaaaaaa,nog 2 naggy's BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Aanwezig. mensen verwacht niet te veel van the stage, is gewoon een heel klein zaaltje, boven een kroeg. Maar wel gezellig. |
|
Grote betonnen bak waar je veel troep kunt maken? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Schopje voor WIM!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Het is nog de goede omschrijving ook haha 2 kimmey's aanwezig zie ik alweer Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ook goed. Ik mis de GVH. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wie niet. Vooral met koninginnedag... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mjuh, al was de W1 vorig jaar ook wel gezellig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: 1 Kimmey + 1 Kimmey = 2 Kimmey's wat dan weer ............jeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuh 2 betekend BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Daar moet je Helnorsk voor aanspreken of je er nog 1tje krijgt. Ik zal mijn schuld inlossen.. Het is de lichtinval ;') |
|
wat lief ik krijg van 2 Kimmey's 2 biertjes , dat maakt 4 biertjes Kimmey's zijn helden!! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
dat Kimmy's helden zijn is natuurlijk een feit. Maar aangezien ik je niet ken (toch?) zal je toch eerst een biertje voor mij moeten kopen! btw, ja echt kut dat de gvh weg is, ben ontheemd nu, ben zelfs naar de baroeg aan het gaan tegenwoordig. |
|
Er was even hoop dat Huis Bosch metal ging doen maar die is nu ook failliet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Bosch heeft een aantal weken wel metal geprogrammeerd, onder de naam Roest. Dit zou inderdaad een maandelijks terugkerend fenomeen worden, maar helaas. De willemeen hebben af en toe nog wat,al vind je er voornamelijk drum&bass, reggae en turkse/marokkaanse inloop enzo. |
|
Luxor is er ook nog, al is dat ook niet veel soeps. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
hahahahaha LUXOR hahahahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zonde van GVH idd [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 13-03-2009 19:13] Het is de lichtinval ;') |
|
- Kimmey - nog een Kimmey - Aarsvijand - Dentz -Amaryllis -.... [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 13-03-2009 20:04] |
|
- Kimmey - Helnorsk - Aarsvijand - Dentz - Amaryllis - Graftak - Metalheus - Killerds - Despondency - Moederkoek - Lampje Het is de lichtinval ;') |
|
Misschien.... =) |
|
Dat gaat gezellig worden dus Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Yes... wordt weer gezellig in de Stage!!, ben r bij |
|
Vanavond! Zin an! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Yeah. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |