![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Beter !!! Zal onderhand tijd worden !! BLASTBEATS FOREVER |
|||||||||
|
quote: Volgens mij heb ik hier pas een CD van gehad! |
|||||||||
|
kent iemand hier Lost Soul? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 12-11-2002 17:52] |
|||||||||
|
Ok niet geheel onbekend anders kende ik ze niet. Troll svartsyn nihilist(heersch) craft(nieuwe cd heerschhhhtttttt) blodarv azaghal(nuemmero oeno! temnozor en een van de 1st bm band die niet veel wordt geluistert (speciaal voor de n00bs) BATHORYYYYYYYYYY |
|||||||||
|
www.ungolianth.tk death/thrash met oude black metal invloeden.. 23 november te zien in Reuzel [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 13-11-2002 12:23] |
|||||||||
|
quote: Hahaha jij bent nieuw hier. Aangenaam |
|||||||||
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|||||||||
|
ghehe.. "niet veel wordt geluistert" |
|||||||||
|
zal ik ook es enkele bands promoten: Steel Warrior Ritual Steel Byfist (Reverend leden) Rottweiler Entente Zandelle (zanger = ex Gothic Knights) more to come wsl [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 13-11-2002 13:39] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|||||||||
|
quote: Klinkt allemaal NWOBHM/Powwow mettul...welke zijn meer NWOBHM? Ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen met happy castrato's en zgn. "epische" gitaar riedeltjes [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-11-2002 13:51] |
|||||||||
|
quote: Die band heb ik al zeker 1000 maal genoemd hier. Bathory regeert |
|||||||||
|
quote:is allemaal zuivere Heavy metal, ga toch luisteren dan weetjet ineens. nix episch (behalve een nummer op de laatste zandelle cd). Entente is gewoonweg een mix tss Vio-Lence en Forbidden. Byfist is pure US Metal, vraag maar aan Metalheus (he leeft die kerel nog btw?) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
www.damnable.nl www.paratyfus.nl www.enfeeble.tk [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-11-2002 15:36] |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
whoops die moest daar niet staan... |
|||||||||
|
Trieste gast |
|||||||||
|
O correctie, ik ben even wat duidenlijker! Ik bedoel dat de "newbies" van de metal amper bathory luisteren. (daarom zeg ik "speciaal voor de n00bs). |
|||||||||
|
quote: Heb ik live kunnen bewonderen. Zeer mooi. Ik hep ze gezien in Chipolata in Houten. Nogmaals zeer mooi. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
Tristania (gothic metal) Meshuggah (vette trash) Kamelot (gewoon vet!) Dark Angel (lekker raggen) Lux Occulta (black metal) Myrkskog (heerlijke trash) Venom (mooi) Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
okay is dat serieus? |
|||||||||
|
ik ben gewoon in een positieve bui. Laat mij maar... Maar Meshuggah en Myrkskog zijn tog zeer vet. [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 13-11-2002 16:59] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|||||||||
|
en zeer bekend |
|||||||||
|
Precies |
|||||||||
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
| Index / Heavy Metal |