|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter !!! Zal onderhand tijd worden !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Volgens mij heb ik hier pas een CD van gehad! |
|
kent iemand hier Lost Soul? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 12-11-2002 17:52] |
|
Ok niet geheel onbekend anders kende ik ze niet. Troll svartsyn nihilist(heersch) craft(nieuwe cd heerschhhhtttttt) blodarv azaghal(nuemmero oeno! ) temnozor en een van de 1st bm band die niet veel wordt geluistert (speciaal voor de n00bs) BATHORYYYYYYYYYY |
|
www.ungolianth.tk death/thrash met oude black metal invloeden.. 23 november te zien in Reuzel [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 13-11-2002 12:23] |
|
quote: Hahaha jij bent nieuw hier. Aangenaam |
|
quote:niet te geloven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ghehe.. "niet veel wordt geluistert" |
|
zal ik ook es enkele bands promoten: Steel Warrior Ritual Steel Byfist (Reverend leden) Rottweiler Entente Zandelle (zanger = ex Gothic Knights) more to come wsl [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 13-11-2002 13:39] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Klinkt allemaal NWOBHM/Powwow mettul...welke zijn meer NWOBHM? Ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen met happy castrato's en zgn. "epische" gitaar riedeltjes . [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-11-2002 13:51] |
|
quote: Die band heb ik al zeker 1000 maal genoemd hier. Bathory regeert |
|
quote:is allemaal zuivere Heavy metal, ga toch luisteren dan weetjet ineens. nix episch (behalve een nummer op de laatste zandelle cd). Entente is gewoonweg een mix tss Vio-Lence en Forbidden. Byfist is pure US Metal, vraag maar aan Metalheus (he leeft die kerel nog btw?) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
|
|
www.damnable.nl www.paratyfus.nl www.enfeeble.tk [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-11-2002 15:36] |
|
|
|
whoops die moest daar niet staan... |
|
Trieste gast |
|
O correctie, ik ben even wat duidenlijker! Ik bedoel dat de "newbies" van de metal amper bathory luisteren. (daarom zeg ik "speciaal voor de n00bs). |
|
quote: Heb ik live kunnen bewonderen. Zeer mooi. Ik hep ze gezien in Chipolata in Houten. Nogmaals zeer mooi. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Tristania (gothic metal) Meshuggah (vette trash) Kamelot (gewoon vet!) Dark Angel (lekker raggen) Lux Occulta (black metal) Myrkskog (heerlijke trash) Venom (mooi) Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
okay is dat serieus? |
|
ik ben gewoon in een positieve bui. Laat mij maar... Maar Meshuggah en Myrkskog zijn tog zeer vet. [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 13-11-2002 16:59] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
en zeer bekend |
|
Precies |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |