IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Falconer Vorige pagina | Volgende pagina
humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-08-2002 0:30 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 16 augustus 2002 0:19 schreef wladimir het volgende:
Is ook geen blackmetal.

daarom zet ik black ook tussen "" lieve schat


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 16-08-2002 0:38 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Falconer is na het uit elkaar gaan van Mithotyn opgericht.....Mithotyn bestaat dus niet meer



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-08-2002 0:49 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

dat bedoel ik, ze waaien met de trend mee


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 1:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

No fun, no core, no mosh, no trends








humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-08-2002 1:19 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 16 augustus 2002 1:03 schreef Dwaallicht het volgende:
No fun, no core, no mosh, no trends









vriendjes worden?


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 1:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-08-2002 1:21 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com



Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 16-08-2002 1:25 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Nen hoop gezever door volk dat 'r niks vanaf weet... Mithotyn was al groots toen de term Viking Metal nog moest uitgevonden worden... De gitarist is na het uiteenvallen van de band gewoon verder gegaan met een nieuwe band. Mag dat niet soms ? Dat gebeurt de hele tijd... De teksten liggen nog steeds in het verlengde van Mithotyn. De producties worden meestal gedaan door Andy La Rocque van King Diamond/Mercyful Fate. De muziek is misschien niet superheavy; maar het is origineel en ze lopen helemaal geen andere bands na. Als je niet van het genre houdt, dan is dat een ander probleem... Al die vooroordelen...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 1:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geen vooroordelen, maar na-oordelen, want de muziek is gehoord, besproken ende beoordeeld.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-08-2002 1:28 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 16 augustus 2002 1:25 schreef Visigoth het volgende:
Nen hoop gezever door volk dat 'r niks vanaf weet... Mithotyn was al groots toen de term Viking Metal nog moest uitgevonden worden...


en wanneer was dat dan wel volgens jou?

quote:
Op 16 augustus 2002 1:25 schreef Visigoth het volgende:
De producties worden meestal gedaan door Andy La Rocque van King Diamond/Mercyful Fate.


die man moet ook eten


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 16-08-2002 1:40 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

[quote]Op 16 augustus 2002 1:28 schreef humanator het volgende:
en wanneer was dat dan wel volgens jou?


sedert 1994... eerste CD stamt uit 1997 "In The Sign Of The Ravens"!! Machtig album !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 1:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Bathory was al veel eerder met z'n viking metal albums, dus dit is een definite no-no. En 'Vikingligr Veldi' van Enslaved komt uit '94, geschreven in '92 - 93 en er waren al eerder demo's. Dus Mithotyn werd 'groots' toen er al een jaar of 10 viking metal was.


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 16-08-2002 1:52 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 1:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Bathory was al veel eerder met z'n viking metal albums, dus dit is een definite no-no. En 'Vikingligr Veldi' van Enslaved komt uit '94, geschreven in '92 - 93 en er waren al eerder demo's. Dus Mithotyn werd 'groots' toen er al een jaar of 10 viking metal was.


OK, en voor Bathory was er Wagner zeker... Die eerste Enslaved releases waren ook groots, zonder twijfel ! Maar niet echt van invloed op Mithotyn vind ik. Luister eerst eens naar "In the Sign Of The Ravens"...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-08-2002 8:30 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

hebben jullie niet al genoeg topics waar jullie alle muziek behalve black metal af kunnen zeiken?


My madness, my sadness


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 16-08-2002 9:04 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Falconer, ik vind het wel een geinig bandje niet dat ik er een cd van ga kopen.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-08-2002 9:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmm nog nooit gehoord van deze band, maar ik ga t nu zeker eens beluisteren.... btw lijkt dat Falconer eigenlijk veel op Mithotyn ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 16-08-2002 9:11 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Nee, Falconer is power metal en mithotyn was een viking metal band.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-08-2002 9:12 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Heb het gisteren voor het eerst gehoord, is best geinige muziek maar ik zou er geen cd van kopen ofzo.


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 16-08-2002 9:35 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 9:12 schreef B6R6A6M het volgende:
Heb het gisteren voor het eerst gehoord, is best geinige muziek maar ik zou er geen cd van kopen ofzo.


Dat is net het probleem... één beluistering is niet echt voldoende. De muziek groeit echt en wordt steeds beter... Mithotyn en Falconer hebben wel wat van elkaar weg trouwens. Vooral de gitaarrifs en de teksten. De zang is weliswaar anders...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 16-08-2002 9:43 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ach ieder zijn mening. Ik ben blij dat mensen tenminste nog de moeite nemen om de muziek te beluisteren voordat ze met een oordeel komen.

My two cents: Falconer... Heerlijke muziek.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-08-2002 11:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik vind het ook maar gezeik over Mithotyn.

Ik ken viking metal gasten die alles proberen te krijgen van Mithotyn, maar dat is moeilijk. Het heerscht gewoon.


[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 16-08-2002 11:13]


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-08-2002 12:34 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

er is nog een band die een connectie heeft met M. en F. welke was dat ookal weer? was ook "viking"

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 16-08-2002 13:41]


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-08-2002 13:42 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 16 augustus 2002 12:34 schreef humanator het volgende:
er is nog een band die een connectie heeft met M. en F. welke was dat ookal weer? was ook "viking"
ja ik weet het weer: Waylander
ook zo'n shitband


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 16-08-2002 15:00 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Wat een leuke discusssies onstaan er tocch altijd weer in zo'n thread.

Maar ik vraag me dan af he, als Falconer geen metal meer is, wanneer was het wel metal geweest dan? En waar ligt de grens? Is Blind Guardian dan ook geen metal om maar eens een band te noemen?


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 15:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb helemaal geen zin om me daar druk over te maken...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen