|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:daarom zet ik black ook tussen "" lieve schat Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Falconer is na het uit elkaar gaan van Mithotyn opgericht.....Mithotyn bestaat dus niet meer |
|
dat bedoel ik, ze waaien met de trend mee Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
No fun, no core, no mosh, no trends |
|
quote: vriendjes worden? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Geen vooroordelen, maar na-oordelen, want de muziek is gehoord, besproken ende beoordeeld. |
|
quote: en wanneer was dat dan wel volgens jou? quote: die man moet ook eten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
[quote]Op 16 augustus 2002 1:28 schreef humanator het volgende: en wanneer was dat dan wel volgens jou? sedert 1994... eerste CD stamt uit 1997 "In The Sign Of The Ravens"!! Machtig album ! |
|
Bathory was al veel eerder met z'n viking metal albums, dus dit is een definite no-no. En 'Vikingligr Veldi' van Enslaved komt uit '94, geschreven in '92 - 93 en er waren al eerder demo's. Dus Mithotyn werd 'groots' toen er al een jaar of 10 viking metal was. |
|
quote: OK, en voor Bathory was er Wagner zeker... Die eerste Enslaved releases waren ook groots, zonder twijfel ! Maar niet echt van invloed op Mithotyn vind ik. Luister eerst eens naar "In the Sign Of The Ravens"... |
|
hebben jullie niet al genoeg topics waar jullie alle muziek behalve black metal af kunnen zeiken? My madness, my sadness |
|
Falconer, ik vind het wel een geinig bandje niet dat ik er een cd van ga kopen. |
|
hmm nog nooit gehoord van deze band, maar ik ga t nu zeker eens beluisteren.... btw lijkt dat Falconer eigenlijk veel op Mithotyn ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nee, Falconer is power metal en mithotyn was een viking metal band. |
|
Heb het gisteren voor het eerst gehoord, is best geinige muziek maar ik zou er geen cd van kopen ofzo. |
|
quote: Dat is net het probleem... één beluistering is niet echt voldoende. De muziek groeit echt en wordt steeds beter... Mithotyn en Falconer hebben wel wat van elkaar weg trouwens. Vooral de gitaarrifs en de teksten. De zang is weliswaar anders... |
|
Ach ieder zijn mening. Ik ben blij dat mensen tenminste nog de moeite nemen om de muziek te beluisteren voordat ze met een oordeel komen. My two cents: Falconer... Heerlijke muziek. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik vind het ook maar gezeik over Mithotyn. Ik ken viking metal gasten die alles proberen te krijgen van Mithotyn, maar dat is moeilijk. Het heerscht gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 16-08-2002 11:13] |
|
er is nog een band die een connectie heeft met M. en F. welke was dat ookal weer? was ook "viking" [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 16-08-2002 13:41] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:ja ik weet het weer: Waylander ook zo'n shitband Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wat een leuke discusssies onstaan er tocch altijd weer in zo'n thread. Maar ik vraag me dan af he, als Falconer geen metal meer is, wanneer was het wel metal geweest dan? En waar ligt de grens? Is Blind Guardian dan ook geen metal om maar eens een band te noemen? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Ik heb helemaal geen zin om me daar druk over te maken... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |