![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik denk dat er vooral zoveel andacht voor is omdat het een "veilige" ariline is. Van KLM verwacht je ook niet zo snel dat ze neerstorten. Als het een vage vliegtuigmaatschappij was geweest was er minder aandacht voor geweest denk ik. Plus dat er niets anders boeiends te melden was gister. Ik denk trouwens dat Allah de oorzaak was van de crash, omdat het dat stomme programma "meiden van halal" zo behoorlijk zat is. ![]() |
|
quote: tsss. Kabouters hebben de wereld geschapen in 6 dagen, of eenhoorns in 2 maanden? Welke verklaring is volgens jou het meest aannemelijk? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 26-02-2009 9:07] ![]() |
|
quote: Tsss. De Here draait zich om in zijn graf. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Oersoep! Met balletjes ![]() |
|
quote:Ik denk niet dat jij kunt oordelen op dit moment wie er de betere piloot is..(ervan uitgaande dat er uberhaupt verschil is, aangezien ze dezelfde opleiding hebben gevolgd misschien) Zo wel, meld je bij de onderzoekscommissie, scheelt ze een jaar werk. Als enige uitwijk-mogelijkheid een brede rivier of een knollenveld hebben is nogal een verschil. Lijkt mij als leek meer de minst slechte keuze maken op het moment wanneer je weet dat een noodlanding onvermijdelijk is. Hoorde een luchtvaartexpert op tv zeggen dat de piloot waarschijnlijk bewust het weiland koos, omdat het verderop gelegen asfalt groter explosiegevaar opleverde. In dat geval was iedereen wellicht omgekomen. Kortom, maar eens het officiele onderzoek afwachten en het overlaten aan mensen die er verstand van hebben niet? ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Mij bekruipt het gevoel dat de Benno Baksteen van de autorijscholen een stuk minder stellig in zijn commentaar zou zijn geweest als de luchtvaartmaatschappij in kwestie niet van Kalkoenen zou zijn geweest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
LOL @ Benno Baksteen ![]() |
|
quote: Ik vroeg me ook al af hoe lang we er aandacht aan zouden besteden als dit nieuwtje ergens in Verwegistan uit de lucht was komen vallen. Ongeveer 1 vermelding in het jeugdjournaal en een vermelding op FOK, neem ik aan. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nu toch wel bekend dat dingen van dichtbij interessanter gevonden worden toch, gewoon iets menselijks, je kan nu eenmaal niet elk regionieuws blaadje lezen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
In mijn belevingswereld zit er toch echt een verschil tussen 'iets interessant' vinden en een complete media-hype. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Als jij mijn opleiding betaalt vind ik dat een puik plan! ![]() Mail maar even voor details en alvast bedankt! quote:I stand corrected. Als je moet kiezen tussen hard overtrekken met de zekerheid als een piano neer te kletteren of een paar bomen meenemen is dit de enige logische keuze. Piloot +7654318 kudo's. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: hehe k heb geen tv dus k zoveel van de hype heb ik niet meegekregen. Maar idd erg veel berichten op fok. hehe en dan ook extra nieuwsberichten besteden aan henk westbroek (wel ironisch met zn ik heb geen zin om op te staan) en hoeren van halal. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vanmorgen ook een lekkere kijkersfile daar, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Staan er al koek en zopie kraampjes in de berm voor de ramptoeristen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Wat nou vliegtuigongeluk? Over naar het echt belangrijke nieuws: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Opleiding zegt erg weinig. Het is vooral wat je ermee doet. ![]() Voor de rest sure, dit is gewoon hoe ik het zie en wat een ander daar mee doet zal me roesten eigenlijk. Ieder zijn mening. ![]() quote:Op zich geen slecht plan een kraampje te zetten op de dichtstbijzinde parkeerplek... quote: (SN) Ik vermoed een brandstofmeter en de snelheidsmeter. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-02-2009 13:38] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
1 Grey is te oud om te worden toegelaten tot de Piloten opleiding. 2 het is maar de vraag of hij de capaciteiten (aanleg) ervoor heeft. 3 weer omstandigheden zijn cruciaal, vliegtuig type is crucial, toevalligheden zijn cruciaal etc etc de ongelukken zijn niet te vergelijken. Mazzel is de belangrijkste factor. Zelfs dezelfde piloot had de hudson wel kunnen landen en deze niet. ![]() |
|
Je weet hopelijk dat de Hudson niet de naam van het vliegtuig was, toch? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Niet echt nieuws, maar wel commentaar op (min of meer): ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: bay.of rivier. het water iig. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 26-02-2009 14:05] ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
wat ik daarmee probeerde te zeggen is dat dezelfde persoon met de zelfde capaciteiten in situatie a wel zou kunnen slagen, maar in situatie b niet. Dit kan door de verschillen in omstandigheden tussen an en b komen, maar ook door de mazzel factor. is toch niet zo raar om te stellen, of wel? ![]() |
|
Ik denk dat het wegvallen van het woordje 'op' of 'in' hier de cruciale factor is... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
"de kuip", "de arena" "de hudson" misschien was het wel netter geweest. maar ik vond het wel duidelijk. Maar blijkbaar was het voor de mensen die denken dat ik zo dom ben dat ik zou denken dat het type vliegtuig zo heette wel onduidelijk. als ik dat zou denken zou ik nooit de PO1 geprobeert hebben. die ik overigens slechts net niet gehaald heb (want ruimtelijk inzicht was niet voldoende). ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |